My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, September 29, 2010

Tayar Keteku Pancit La Plak...!!

Pagi tadi....macam biase aku drive ikut jalan biase untuk ke opis di Pusat Bandar Damansara. Oleh sebab minyak dah tinggal 1 mm (ikut sukatan mata bile memandang meter minyak) maka aku pun singgahlah kejap kat Shell yang berhadapan dengan United Nation. TETIBE mamat bangla Shell cakap tayar belakang belah kanan kete aku PANCIT.

Tempat kejadian.........

Aku pun pelik la jugak sebab pagi tadi elok aje. Emm...lepas aku cube mengepam tayar....dan tak berjaya, tetibe je muncul sorang uncle ni. Dia kate kalu tayar bocor, park kat belakang Esso yang berhadapan dengan Shell.....dia ada bengkel kat Esso. Emmm.....lagi pelik. Cam tau2 je dia....

Bahan bukti kes yang mempunyai DNA si tukang tabur.


Bile check tayar tu...rupa2nya dah terkena skru. Ada orang tabur skru kat jalan la tu. Emmm....tetibe je aku menjadikan uncle tu sebagai suspek utama. Geram gak dalam hati aku sat tu tapi takpe, aku layan je uncle tu......janji tayar tu bertampal n aku dapat pi opis. Sudahnya....aku kena BAYO RM20 sebab tampal tayar tu.

Takpe....tapi awas kat tukang tabur skru. Tidakku HALALkan duit yang aku bagi tu sekiranya benar aku dianiaya.

Dah malas nak bising dah. Baik aku tengok CSI Miami sambil makan balance kuih raye. Lagi bahagia daripada dok marah kat penabur skru tu.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK