My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, September 17, 2010

Arini aku bengang dengan seorang lawyer!!!

Arini...kire2 kul 8 pagi tadi...aku drive ke Kuantan, Pahang untuk sign satu agreement yang dah diset oleh Mr XX, lawyer dia, abang n kakak aku sebelum ini. Kononnya aku kena tunggu kat Bus Stop Pokok Buluh, Kuantan @ 3 pm before sume orang berkumpul di pejabat lawyer.
Aku dengan dedikasinya drive....pepagi n sesampe je kat area Jaya Gading, Kuantan (kire2 15km nak sampe ke bandar Kuantan) @ 11.30 am....tetibe je kakak aku tepon. Dia kate....Mr XX kate tak jadi sign arini sebab lawyer dia takde. Lawyer masih bercuti n sekarang ada kat KL, so sign Selasa minggu depan. Menderau darah aku mendengornya. Aku cuti arini....dah la aku banyak kije. Pastu...aku dah sampe Kuantan plak tu. Nanti Selasa nak kena cuti lagi. Ape lawyer tu ingat, opis aku tu....arwah bapak aku yang punya ke ape....boleh cuti sesuke hati?!! @#$$@%>>!!!Bengang....!!!!
Sesudah itu...aku pun drive balik ke KL dengan bengangnya. Tak pasal2...aku jadi peronda lebuhraya IPT hari ni. Nasib baik aku ni dah biase drive jauh2.
Kepada lawyer....professional la sikit. Ko ingat ko bagus sangat ke...bole tukar date sesuke hati...pastu inform last minute. Mentang2lah kakak n abang aku tu orang kampung je. Dah la....selama aku kije opis sekarang...dah beberapa kes aku detect lawyer buat kije tak betul. Kes Dato' Sosilawati pun lawyer yang buat angkara. Insaflah.....tak ke mana lagak ko tu. Tengoklah nanti bile kite jumpe Selasa ni.....meh kite tengok.....sape yang hebat? Aku ke ko? Nasib baik Mr XX yang jadi client ko. Kalu aku ni client ko...dah lama aku terminate service ko tu.

3 comments:

bdk johor said...

betul tu.. memang tak pro langsung lawyer (elok pnggil loyar jer..huhu)tu. jumpe nnti kasi ajar sama dia. astakona betol!!!! hehe

Noor Hashirin Mohd Hashim said...

lawyer tue ker?????
kes hangat nie...=P

sunglasses said...

sabar duguaan tu

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK