My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, September 14, 2010

Perjalanan Pulang n Balik Yg Sukses!

Aku balik raye pada Rabu minggu lepas bersama2 dengan SESEORANG. Time tu...rame la...yang ikut cakap aku kot (supaya bagi laluan kat aku n bagi jalan clear gitu) sebab tak banyak sangat kete sangat di jalan raye.

Bertolak 8.30 am (08.09.2010) selepas melawat Tesco...kami sampe kt Jengka....selepas 2 jam. Pastu aku meninggalkan SESEORANG tu n meneruskan perjalanan ke kampung aku plak sambil ditemani oleh Encik K.

Semalam....aku dah kembali ke KL bersama SESEORANG. Aku nengok tak banyak gak kete kat jalan raye. Ternyata mereka begitu menghormati aku. Time kasih.

Di sini aku nak ucap time kasihlah kepada sume pihak yang begitu berhati2 di jalanraya sepanjang perjalanan pulang n balik tempoh hari. Kepada mereka yang dah kena hon dengan aku tu....percayalah, sume tu untuk mengingatkan korang agar jgn lupe diri n jgn giler stering sampai membahayakan aku yang baik n sopan ini. Kepada mereka yang aku tunjuk penumbuk kat Jalan Kuantan-Segamat tu....itu sebab korang yang gile nak memotong tak lepas dan hampir menyebabkan kete kite bertembung! Korang memang tak sayang nyawa...!

Emmm...ntahlah. Aku pun F1 driver....gak. Tapi aku tak la nyusahkan orang lain. Kepada sume orang, tak kire time ape pun...sila berhati2 di jalan raya.

Ni la....Encik K yang menemani aku tempohari. Sesekali...aku kan menoleh ke arahnya agar aku tak ngantuk sangat time drive tu.

3 comments:

mr.curly said...

omak aii!!.. byk nye mkn kepek .. hehe

Jumir said...

Apo den buleh buek....anak cucu sedara den ramai. Dari bagi biskut...baik bagi kerepek jer. Jimat....

sud@is said...

alahaiiii !!!!..kerepek...selamatlah ko..dibaham oleh sahabat handai..kaum kerabat hehe.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK