My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, September 28, 2010

Sate Atok

Huish....makan sate berbuka malam ni. Tengahari tadi aku ada kije kat Putrajaya. Alang2 pi sana aku drive thru kat MOH pi ambik sate ATOK. Agen sate tu...Ijan namanya. Bau sate tu...pehhhh! semerbak...satu kete berbau sate. Sabo jelah jiwa n rage aku yang berPUASA ni. Nyambil2 tu...CC Khozanah...pun numpang kirim sekaki. Takpe la....CC punya pasal. He3...mesti Mahirah, Izan n Aliaa makan hati bile bace n3 nih....maklumlah anak teruna cc tu memang jadi rebutan anak2 dara kat opis nun. Sume pakat nak jadi menantu. Walaupun hakikatnya....kami tak penah nengok pun rupa-parasnya bagaimana. Ala....saje kami buat gurau2.....tapi kalu jadi, ape salahnya...Kah3!
Gambar sate ATOK tu....menarik kan?

Balik citer sate.....lepas makan, aku memang rekomen la kat korang sate ni. Memang sedap. Kalu dulu...aku suka sate Kajang Haji Samuri. Pastu bile dah tak berapa best...aku suke makan sate Pakcik Mohd kat tepi Menara Celcom. Tapi bile dah rase sate ATOK ni...aku rase sate ATOK lagi BEST (p/s: Pssst....Ijan. Ni puji2 ni, lain kali boleh dapat diskaun tak?He3...). Tapi ikhlas aku KABO....sate ni MEMANG BEST. Nak rase n nak cuba....sila hubungi :

Sate Atok
Lot 6077, Jln Dato' Dagang
Kg. Sg. Ramal Dalam
43000 Kajang, Selangor
No. Tel : Mohd J. Makir : 019-3021295 (Pengurus)
Zaharah : 03-89265352 (Pengurus)

8 comments:

Ikram said...

wah , macam best ni .. i'll try it .. hah
herm , dah penah cuba sate station ? memang sedap .. better than samuri ..

blog-tips-kurus said...

tq to Pn Ed - penaja lokasi!

mr.curly said...

amboiii..pomot skali ye.. hehe

e-diana said...

waw!!!!cam kenal je gambar tue....kikikikiki

Anonymous said...

ngeh...ngeh....cik jumy(my x boss)....bleh jer dpt discount tp kena order sate ATOK 500 cucuk dan ke atas.......mekasih promote...akan den kobarkan kek mak abah den.....kiro dah jd pegawai promosi SATE ATOK dah nih.....

Jumir said...

Sori la Diana....merampas hakcipta terpelihara hang. He3...

Jumir said...

Woit! Agen sate Atok...I nak tempah untuk 12hb ni nanti. Tapi idak ler sampe 500 cucuk....kang tercucuk plak mate I ni. Nanti kite calling2 tau.

wahid said...

salam,
mmg sate dia sodap!!! x yah mkn ngn kuah pon dh sedap... mmg rekemen sgt sate atok nih... coz anak tokey sate nih my pren... hampir tiap2 minggu merasa sate dia... alhmdulillah... murah rezeki!

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK