My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, March 27, 2011

Aku pun ada anak jugak....

Bile aku dapat hadiah teddy bear tahun ni...maybe ada yang pikir.......ish.....tak sesuai aku n teddy bear n apa2 yang seangkatan dengannya sebab diri aku yang agak terrorist ini. Hmmm....walaupun aku ni berwajah cenggitu.....tapi dalam hati aku ni ada teddy bear tau....! So, aku buat special entry tentang sume teddy bear n seangkatan dengannya yang ada kat umah aku sekarang nih. Ce...tengok ye... 


Ni la anak2 aku buat masa ni...ada gak anak2 MsTips
yang turut sama enterframe. Actually ada banyak lagi tapi kami dah
hantar balik kampung n ada yang diberi kat anak2 sedara.
Takde ruang nak simpan.
 
Cute kan....Mr Blue Shirt ni MsTips yang punya.

Haa....ni aku punya. Lion tu gara2 world cup.
Pinky tu....ada orang tu beli kat Watson sebab aku suke.
Yang baring lentok habis tu....tak bleh recall.

Miaw2 tu....MsTips punya...rasenya. Dwarf tu....ada orang bagi aku.
White bear yang dah nak londeh skirtnya tu.....tak bleh ingat (buat2 lupe...hahaha...)

Mr Green n Ms Blue Creature.
 
Ni...kawan kat MOH yang bagi aku sempena konvo degree.

Konvo Teddy n Cristmas Teddy tu MsTips punya.
Soldier Teddy tu plak sorang boss lama yang bagi aku.

Haa....aku suke sangat yang ni. Froggy ni aku dapat masa konvo.
MsTips n P (anak sedara aku) yang bagi.

Ni......VVIP yang bagi aku mase Diploma dulu.
Aku sayang sangat kat 2 ekor monkey ni.

Brown Teddy (yang dok depan sekali) MsTips yang punya.
Soft White Teddy tu....MsTips jugak kot.
Yang belakang tu....aku punya. MsTips bagi sebagai
hadiah birthday.

Haa....ni confirm MsTips punya sebab aku yang bagi kat dia
masa birthday dia yang ke.......(tak bleh reveal....)

Haaa....Mr BT (Big Teddy) ni....Haza n Rostam yang bagi.
TQ.....TQ....!
Yang sebelah tu....adalah Incik Simchan. Kak Haniza MOH yang bagi.
Mata Incik Simchan  takde sebelah sebab sorang anak sedara
MsTips pi cabut. Tak bleh nak kata apa.....budak2.


Aku kan....masa kecik2 dulu........selalu berangan....nak beli umah beso.....pastu ada bilik yang aku akan panggil.....dearie's. Kat situ......aku akan letakkan sume teddy bear n apa2 yang seangkatan dengannya dalam bilik tu............n ada corner untuk budak2 bermain. Kat situ jugak.....aku nak letak sume lukisan2 aku. Lukisan? Hehehh....maybe tak ramai yang tau...aku suka melukis. Tapi itu dulu.....realitinya.....rumah yang aku mampu beli sekarang ni idak la beso mana. La ni tak duduk lagi umah tu sebab jauh kat Kuantan nun n aku sekarang menyewa umah MsTips. Teddy bear tu memang la ada......lukisan2 tu memang la bole lukis.....budak2 plak....Insya-Allah cuma........apa yang kita dok berangan masa kecik dulu...belum tentu kita akan buat.

8 comments:

MsZura said...

Biar betul beb. U suke teddy bear.

Jumir said...

I pun manusia biasa beb. U gelak ye Ms. Takpe...takpe....I saba orgnya. He3...

ct said...

mane yg amani suke tu?x enterpremmmm

blog-tips-kurus said...

amani suke tedi bear x sampai 4 minit!!

Jang said...

Banyaknya anak ko ni Jumir.

Jumir said...

Amani....cepat2 baik ye...nanti Siwo bagi salah satu bear tu.

Jumir said...

Tips...Amani bukan tak suke...dia malu jer.

MNG said...

Boleh tak U lukis satu lukisan ttg KITA,tak tau pula U suka melukis,I mmg sukakan lukisan, tp tak pndai melukis, kt rmh ada lukisan permandangan kampung n sawah padi, Tu lukisan pertama yang I beli dan tak pernah beli lagi selepas tu. I rasa mahal juga (rm 500). Kalau U berminat nak tengok nnti I boleh emailkan.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK