My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, March 20, 2011

Aku n sorang doktor dalam sebuah umah.....

Heheh....bila aku buat topic ni...aku nak tergelak  pun ada sebab esok mesti kengkawan aku terbeliak bijik mata mandang tajuk nih. Mesti depa ingat aku ada scandal ke ape...dengan mana2 doktor. Takdak la....aku tak buat apa2 yang tak senonoh dengan mana2 orang hatta mana2 doktor kat mana2 umah. Percayalah...!

Hmmm...doctor ye....

Aku cuma tengah mencari sedikit kekuatan untuk manghabiskan bacaan aku dalam buku "A Doctor In The House". He3......sejak aku beli buku nih Sabtu minggu lepas....aku dah bace sampai muka surat 102....(Chapter 8). Buku nih....bagi aku memang menarik. Aku tau ada yang suke...n ada yang tak suke dengan buku ni. Tapi itu hak masing2 la kan. Bile aku bace buku nih.....aku akan teringat cerita2 yang arwah mak n ayah aku citerkan dulu2. Aku memang membesar dengan Hikayat Hang Tuah.....Sejarah Melayu...hatta Federal Constitution pun ada dah bace mase aku kecik2. Dulu2....mase dah pandai membaca....habis sume buku aku bace....janji boleh bace. Aku ingat lagi....aku selalu pi library lepas sekolah sebab nak bace buku. Maybe cikgu tengok aku suke sangat pi library....mase darjah 6....aku dilantik jadi Ketua Pustakawan. Bile dah beso nih.....aku still rajin beli buku...tapi ambik mase yang lama untuk habiskan sesuatu buku.

Buku yg menjadi tumpuan aku n MsTips sejak 2,3 menjak nih.
MsTips menggunakan kaedah lompat si katak lompat....
aku plak membaca guna kaedah garis lurus.
Tak kisah la...janji kami bahagia dengan kaedah masing2.

Tentang buku "A Doctor In The House".......takat chapter 8 nih....ia mengajar aku supaya sedar diri dan sentiasa beringat. Insya-Allah......aku akan sentiasa beringat.

4 comments:

MsZura said...

He3...I dah baca chapter 12. Kejar...jgn tak kejar...

Jumir said...

Huih..Ms. Kena kejar nih.

Jang said...

Ingatkan hang dengan doktor mane la tadi.

Jumir said...

Jang...renti2kanlah pikir yg bukan2. Weh...bile ni...hang nak balik ni?

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK