My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, March 25, 2011

My Birthday


Kek birthday aku.....boss n staff aku bagi....
Kat sini aku nak ucap time kasih bebanyak kat kengkawan yang bagi kad, kek, hadiah, sms n emel wishes korang sempena birthday aku tahun nih. Special thanks to MsTips, Zura, Jang, Kak Don, Rin Yang Cute (Kata empunya diri la...kan. Aku tak kata apapun...), Edieana (Kanak2 riang), Rozita (Konon...nak bagi aku cheese cake! Cis!), Zila (Bakal warga Langat! He3...), Man (Yang selalu ingat....), Kak Yatie (kwn lama MOH), Pn Bani (Boss lama yang dulu cik...sekarang dah puan dah), Ms Ng (Boss yang best!), Pn. Khai (Dia buat spaghetti kat family dia jer...hmmm...), Bavani (Hmmm....mak orang yang kesakitan arini), Rewa (Bakal artis...he3), Haza (Hmm....budak ni buat aku teringat kat Rin Yang Cute n Eadiana), Rostam (Bakal Biras....he3...), Izan (Madu....nombor 1), Aliaa (Madu....nombor 2, Mahirah (Madu....nombor 3), CC Khozanah (Bakal........he3...), Hj Jamal (yang hantar kuih Seri Muka...TQ), Moli (yang call wish me hepi birthday walaupun tgh cuti), bebudak opis BPPT n family aku (yang nampaknya terlupa birthday aku arini! Hmmm.....).

TQ kerana ingat birthday aku yang ke 17 tahun nih (setelah menolak sume cuti2 am, cuti2 sekolah n cuti2 kecemasan yang ada). TQ jugak kepada sebab bagi hadiah. Actually, kalu tak bagi hadiah pun takpe....aku tetap akan hargai setiap orang yang ingat.



Ni.....Haza n Rostam yang bagi....
Kat tangan aku tu...external hardisk....hadiah daripada boss n staff Cawangan Kewangan.

Dari kiri....Hana, Mahirah, Rewa, Aku, Mr Teddy, Ms Ng n Haza.
Gambo orang lain tak sempat ambik sebab sume concerntrate makan
termasuk fotographer dan aku.

Kami memang ganas.....! Alaa...sekali-sekala.

Kuih Seri Muka.....CC Khozanah bagi. He3....jangan jeles
Izan, Aliaa n Mahirah...

Hepi...hepi...hari yg hepi. Tapi kan.....tiap kali birthday aku mai....sejak 25.3.2000.....aku akan sedey sebab esoknya (26 Mac) adalah birthday arwah ayah aku. Arwah meninggal pada 18.07.1999. Moga rohnya dicucuri rahmat dan arwah diletakkan dikalangan orang2 yang beriman. Amin........

10 comments:

Jang said...

Kawan...happy birthday.

Unknown said...

Happy birthday to u. Tak balas email pun....

Jumir said...

TQ Jang. Mane hadiahnya? Hehehh...

Jumir said...

Norman woi....baru jap tadi kite balas n dah bagi jawapan standard. Sila bace.

ezzu said...

selamat hari jadi...semoga panjang umur n dimurahkn rezeki..hehehe..

kek yg kat atas tu nampak best jer...tp ezzu kurg mkn kek..tp kalu kek coklat memg suka..hehehe

Jumir said...

TQ Ezzu. Kek tu...kek tiramitsu. Best tau...

blog-tips-kurus said...

Semoga Allahyarham dicucuri rahmat, berkat doa anak2nya yang soleh & solehah. Aamiiinn...
&
May Almighty God ALLAH bless u. 'selamat menuakan diri'. tuanyaaaa!!

Jumir said...

Pssstt MsTips......jgn cakap kuat2. Nanti org dengar. Hehehh. Tue ye....jaga ko!

MsZura said...

Happy birthday my VIBF (very important best friend).

Jumir said...

TQ MissZura. U R my VIBF too.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK