My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, January 30, 2011

Jika aku jadi PM....


Tetibe rase nak main boat kertas cam zaman kecik2 dulu.

Aku perasan arini ramai blogger yg buat n3....tentang ujan. Kat sana sini dilaporkan ujan.....! Kat umah aku ni pun ujan gak sejak semalam. Hmmmm....esok dah la....Isnin. Aku nak cuti esok....big boss aku tak kasi....sebab boss atas aku cuti CNY. Maka terpikir la aku.......andai aku jadi PM....alang2 Selasa cuti Hari Wilayah n ujan turun dgn jayanya pada Sabtu n Ahad....sudah aku isytiharkan ESOK CUTI! Ada sape2 yg pandai buat magik tukar aku dengan Najib tak? He3....

8 comments:

iem said...

pm besar sgt pngkat 2, jadi bos dah la, confrm2 boleh cuti selalu...
hihi

Jumir said...

He3....sy kije gomen. Kena ikut PM wak.

Jang said...

Meh aku tlg isytiharkan cuti....ESOK CUTI....YEAA...

Jumir said...

Pandai la ko Jang...

MsZura said...

Sy cuti esok....jom cuti & lepak sama.

Jumir said...

Esok kije MsZura. I ni macai je....bukan big boss. SYMP.

kekwa said...

saya cuti 9bulan skrg ni, bukan cuti pregnant. cuti orang lepas habis SPM. hehe~

Jumir said...

Wahhh....9 bulan. Lama tu Panda.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK