My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, January 15, 2011

Conan Town di Daiei-cho, Jepun

Masa aku search tentang adik aku si Detective Conan....tetibe aku jumpe info tentang Conan Town. Actually, penulis Comic Conan (Gosho Aoyama) dilahirkan di Daiei-cho, Jepun yang juga dikenali sebagai Conan Town. Maybe sebab tu la......bandar ni jadi Conan Town. Kat bandar ni dipenuhi dengan statue daripada karakter dalam comic ni. Even jalan2 dan lorong2 kat situ juga dinamakan sempena nama Conan. Tak sangka....glamer adik aku nih. Penduduk di Daiei-cho menjadikan Conan sebagai simbol pembakar semangat mereka sehinggakan ada slogan "let Conan settle the problem" dibuat.

Conan dan Ran Mouri....

Conan n kengkawan (Haibara, Ayumi, Mitsuhiko dan Genta)

Conan n kengkawan lagi....


Saksikan Conan di Astro Ceria...setiap 7.30 malam...untuk kite ajer....he3...

Kesian Conan.....pagar tasik pun...depa letak statue dia jugak. Kalu ramai yang buat cenggini....kecik ati si angsa n itik.


Yang ni aku suke...nampak macho.

  
Conan...yang comel.
He3...ingat artis hollywood je yang ada ni. Conan pun ada gak.

9 comments:

::Cik Zatie:: said...

chomel nyaaaa....macam nak ambik bwk balik satu. letak depan rumah.heheh

SAJE-SAJE|SUKE-SUKE

Jumir said...

Comel kan...Cik Zatie. Macam tu adiknya...macam tu la kakaknya. He8....

shazika said...

suka tgk conan mase aku kecik2 dulu..

lilypelangi said...

suke canon <3

Amiey White said...

<sangat suka conan :D

blog-tips-kurus said...

conaaaaaaaaaaaaannnnn!!

*SinChan town ado tak??

Mar said...

conan yg comel dan hebat,.jepun nih mmg terkenal dgn sebuah ngara mantop tntg anime nih,.he

Jumir said...

Wahhhh....ramai suke Conan. Conan mmg best!

Jumir said...

MsTips....Sim Chan Town...tunggu aku kawen dengan Maharaja Jepun sok...aku buat ye...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK