My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, January 25, 2011

Kontest Blog Paling Comel

OMK....OMK...(Oh Mak Kau...!)...Aku diTAG. Sori Yem berkali2 aku pinjam ayat ko nih. Ko tak register patent / trademark lagi kan? Malu plak rase dijiwa...eceh! Bile diriku ini diTAG oleh Yem untuk contest blog paling comel. Aku bukannya ape...yang comel ialah aku...bukannya blog aku. Ko salah tengok ni Yem....

Tapi takpe demi mengenangkan niat baik Yem....maka aku joint gak walaupun aku tau....aku takkan menang. Aku anak Pahang cucu Mat Kilau...pantang dicabar....err...ko cabar ke Yem? He3....



Hah...aku yg mempunyai blog yg lansung tak comel ni pun bole joint. Korang yg ada blog yg comel2 tu....try la....masuk sama. Mari kite meriahkan contest yang dibuat oleh Cik Bella nih. Syarat2 n maklumat contest tu.....korang boleh klik kat ayat ni...."OMK". Bile dah joint jgn lupe tinggalkan link blog, email n nama korang di "OPPOCOT".

Bagi memenuhi syarat.....aku TAG 5 kawan2 aku nih....dengan harapan mereka joint sekali...

Bos (Aku ajak bos...sebab aku nak bodek dia....dgn harapan dapat bonus banyak...He3)
Amani (Sebab aku suke Amani....)
Tips (Yg ni wajib masuk...sebab ada muke aku kat header dia....he3)
Shirin (Yg ni sebab...ada gambo anak2 dia yg comel)
MsCahaya (Ni sebab....kalu ada Shirin...kena ada dia sama. Aku tau dia malas, tak kire...aku nak dia joint gak...)



4 comments:

Jang said...

La wei...kau cute ke Mir?

Jumir said...

Jang...aku tau...jauh disudut hati ko...ko tau yg aku mmg cute. He3...

blog-tips-kurus said...

dah expired kan?
mujo...;)

Jumir said...

Haa...Tips...mengata aku la tuh!

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK