My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, January 24, 2011

Drama Gemilang TV3

Pehhhh!!!! Sedap giler citer nih. Aku jatuh hati kat citer nih...sejak minit pertama tayangan lagi. Feeling tu mai macam masa mula2 aku tengok citer Nur Kasih dulu. 1/2 jam pertama jer aku dah sedey........! Aku pun tak paham nape air mata aku ni boleh keluar. Sakit mata kot. He3....mula2...nak ajer aku bagi alasan yg aku kena running nose kat MsTips....(Dia taknak tengok sebab citer ni sedey...aku tau...). Tapi aku tak bleh pura2....

Yang jadi Lah....mase kecik tu (Na'im Daniel)...aku tabik....giler. Best giler...! Yang tulis citer ni Mira Mustaffa n pengarahnya adalah Khabir Bhatia. Couple yg hebat buat drama n filem yg menyentuh hati. Episod 1...dah touching giler...entahlah....cammane aku nak hadapi episod seterusnya. Chewahhh! Alamatnya.....citer The Good Wife @ Diva (702) terpaksalah aku korbankan....huhu...! Takkan aku lepaskan remote control setiap Isnin jam 9 mlm lepas2 ni....


Ni la poster drama gemilang......! Oh....pakweku Shaz...
Oppocot! Jgn marah...Kak Maria....

6 comments:

blog-tips-kurus said...

ellleeeeeee..
sebab ade TizzZaqyah la tu!!
*ready extra TISU setiap malam Selasa...

Jumir said...

Tizz tu....peminat aku. Aku suke time pakai tudung je. Kali ni I suke budak Asmara tuh. He3...

Cahaya said...

wahh..layan gak erkk...aku lagi susah nk pilih..3 drama berentap pada waktu yg sama..Aku bukan Maryam (119), Awan Dania (105), dn Gemilang (103). tp nasib baik Aku bkn maryam main 8.30...lgpun tv3 ada kat Tv3.com dan awan dania pasti ada ulang2...so ku pilih "Aku bukan Maryam". Kalu ikut mmg suka Gemilang sbb pengarah dia KHabir Batia pasti meletupnya...

Jumir said...

Hmmm...Aku bukan Maryam ye. MsCahaya...aku tetap setia kepada Incik Asmaraku...Shaz. He3...

Jang said...

Ish....nampaknya kena tgk tv3 online ni.

Jumir said...

Tgk...jgn tak tgk...Jang oii..

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK