My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, April 6, 2011

Malas punya cerita...

Lately ni.....aku dilanda rase malas nak update blog n lebih suke menidorkan diri. Ntah la ngape. Kepada kengkawan sume.....(yg asyik komen nape tak update blog...) sesungguh aku ini insan biase yang pantang tengok pot baik untuk menidorkan diri. Macam ahad lepas....aku boleh tido jer sepanjang hari. Aku jaga mase nak makan n mase nak solat jer...takpun mase Incik Toilet dok panggil suruh mai tempat beliau. Hmmmm......dah terkena sindrom beruang kutub kot.

Apapun...arini aku gagahkan diri pi update gak sebab nak wish hepi birthday kat sorang kawan aku nih.....

Tetibe jumpa gambo lama kami berdua. Nasib la...ada gambo ni.
Sebab gambo sekarang....sangat berbeza rupa parasnya dengan
yang dulu. Almaklumlah.....manusia ni mudah berubah FIZIKAL n mental. He3.


Eadiana.....hepi  birthday ye. Moga dimurahkan rezeki dan dikurniakan kebahagiaan dunia dan akhirat. Hadiah...claim dengan K.Ani yek. I pass kat dia.

Tetibe teringat kat gambo kat bawah ni.....


Ha3....hanya kami jer yang tau citer di sebalik gambo nih.

10 comments:

blog-tips-kurus said...

May Allah bless her.. :-)

Anonymous said...

ha...cutenyerr gambar kat atas tue...thankz a lotzzz cik jumi...tetiba jerr rs malu nak jumpa kak ani..hahahah...tp,xpe akan saya jumpa die 08.04.2011 (jumaat).tunggu!!!!!!!!!

Anonymous said...

gambar yg kat bawah mmg xblh lupa sampai bila2....sampai sakit perut tgelak...hahahahahaha........

Jang said...

Amboi. Sakan gelak. Apa la...ceritanya tu...

Jumir said...

Ms Tips....Aminnnn...

Jumir said...

Anonymous aka Dieana....kite kan cute. So, toksah malu2 la.

Jumir said...

Anonymous aka Dieana....kesian Rin kan...nampak kaki jer.

Jumir said...

Kisahnya Jang? Hahaha....hanya kami jer yg tau...

e-dieyanna said...

cik jumir...thankz a lots bg jugak hadiah kat saya.(dgn muka yg tsipu2)hahahaha...kad tue yg xtahan tue....

yg al-kisah kat gambar yg nampak kaki rin2,rin ingat xagak2 nyer...hehehehehe

Jumir said...

Ahah yek.....dia ingat lagi tak agaknya.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK