My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, April 8, 2011

Auntie Numie n Anunie....

Last 2 days....aku out station ke Batu Gajah (Perak), Kulim n Alor Setar (Kedah). Aku drive sendiri n aku pi dengan boss aku. Lepas balik site visit projek kat Kulim, aku stay kat Hotel Palm Inn, Bukit Mertajam. Alang2 aku kat sana.....aku pun ajak la Rin n anak dia lepak kat hotel tu.

Suke sangat dapat jumpa Rin. Almaklumlah dah lama tak jumpa. Lagi seronok bile dapat jumpa anak dia...Ayuni. Last aku jumpa depa masa Ayuni masih baby. La ni...Ayuni dah pun 2 tahun.

Ayuni skrang dah 2 tahun lahhhhh.....

Bile mula2 jumpa tu......Ayuni panggil aku Auntie Numie.....cute sangat gaya sebutannya dan dia ulang2 sebut nama aku banyak kali. Bile ditanya sape nama? Dia jawab, "Anunie...". Cutenya la dia.


Rin, Azrul n Anunie belanja aku makan kat area ikan bakar selepas jambatan P. Pinang.

Rin tengah report kedatangan aku kat Dieana di Putrajaya.
Saje...bikin Dieana panas....(jeles!). Aku plak...
untuk bako lagi kepanasan tu....aku sms gambo Anunie
pada Dieana n MsTips.

Azrul...Rin n Anunie.

Haaa....ni gambaq Anunie before tido.

Ni....gambaq exsklusive Anunie yang baru
bangun tido. Bangun jer...terus dia senyum kat aku.

He3.....tiap kali bergambaq. Dia suke buat aksi nih.
Budak-budak.....

Ntah la....bile lagi boleh jumpa Rin n "Anunie"....anyway, thanks sebab bawa "Auntie Numie" ni....jalan2 ye. Thanks to the driver....Mr. Azrul. Kalau mai KL....tepon tau.....nanti kite plak bawak korang jalan2.

6 comments:

iem said...

mesti petah budak ni..
rasa cam nak gomo2 jerk..
comey sangat,,
hihi

blog-tips-kurus said...

comel macam aku. haha!!

Anonymous said...

ini tidak adil!!!!!!!!

adoi...ni yg rasa nak bakor jer pc nie...jelez tahap xtau nak habaq...rindu nye kat insan2 yg dlm gambaq nie...

cik jumir,nanti if g penang,jgn lupa offer saya erk...

Jumir said...

iema...budak ni bukan takat petah tapi hyper.

Jumir said...

Tips....ko mmg comel...mase kecik2 dulu jer. Skrang...comot.

Jumir said...

Anonymous aka Dieana.....nanti kite pi Penang ye...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK