My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, September 27, 2010

Aku Busy....!!

Aku memang busy ditahap gaban 2,3 menjak nih. Kalu opis hour....aku busy dgn kije (yg ni...mmg KEWAJIPAN IDUP AKU KOT). After opis....aku busy dgn aktiviti MARI MEMBACA KOMIK DETECTIVE CONAN. Time weekend aku busy dgn umah terbuka. Jika ada lebih masa lapang...aku akan membusyKAN diri untuk tido je. Pendek kate, aku memang busy la. Tu yang aku tak sempat update blog tu.
Lagipun....takdak citer best pun nak dijadikan entry. Apapun...disebalik semua kesibukkan tu...aku nak ucap time kasih la...kat CC Khozanah a.k.a Mak Mentua Tak Berapa Nak Jadi yang sudi menjemput aku ke umah terbukanya di Semenyih Sabtu lepas (26.09.2010). Begitu juga kawan KESAYANGAN aku si Eadiana yang sudi menjamu aku dengan sate SEDAP GILER (Sate Atok - business milik family Ijan) di Putrajaya. Akan aku KABOkan kisah sate itu esok....sebab aku ada order untuk dibuat juadah berbuka puasa untuk hari esok.
Yang lagi satu ni....tak tau la nak ucapkan ape....tapi takpe la...aku ucap la jugak time kasih buat GENG BAS SEKOLAH aku iaitu Rozita dan Zila yang telah membuat umah TERTUTUP khas untuk aku Sabtu lepas (26.09.2010) di umah mereka di Putrajaya. Sesungguhnya....kalu korang hidang air jarang sekalipun...aku tetap akan datang memeriahkan suasana umah TERTUTUP korang berdua. Tahun depan...kalu berani, buatlah lagi ye....
Emm....la ni tengah dok tunggu jemputan UMAH TERBUKA dari Kak Yatie MOH. Harap2 dia akan buat bubur jagung. He3....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK