My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, September 19, 2010

Berat....berat isu nih!!!


Arini...aku saje je la check berat badan setelah sebulan berpuasa n......10 hari kite beraya. Heh3...ape yang aku bole kate setelah melihat alat penimbang tu....ialah AKU GUMBIRA!!! Mau tak hepi...aku turun 10 kilo selepas sebulan berpuasa dan masih maintain pada NOMBOR yg sama walaupun selepas 10 hari beraya (Aku harap....alat penimbang tu tak rosak).

Terima je kenyataan...


Korang plak macammane tahap keBERATan selepas raye nih? Walaupun berat aku turun 10 kilo....tahap BMI aku masih tinggi n dengan bangganya BMI calculator tu kate aku FAT. Emm.....kena usaha lagi nih!

Emm...n3 pada 5 Jun 2009 dulu (under tajuk The biggest Looser), aku penah citer pasal masalah keBERATan badan yg melanda aku sejak mula kije gomen tahun 2002. Aku harap 10 kilo ni boleh memotivasikan aku untuk turunkan berat badan aku ke tahap mase b4 kije dulu.

Kepada sume....jaga makan terutama musim rumah terbuka yg membuka selera tuh dan rajin2lah bersenam serta ulang bace n3 Cik-Tips-Kurus tentang cara2 untuk kurus. Cik-Tips-Kurus selalu motivate aku supaya kurus semula macam time kami sekolah dolu2.....ntahlah...harap2 akan menjadi kenyataan.

Ingat...!! Bersenam....jangan tak bersenam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK