My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, August 23, 2010

Berbuka di istana....

Aku lemah nak masukkan entry ni.....memang la aku nak kongsi info dengan korang tentang makan2 place terutama tempat berbuka puasa yang OK tapi bile terkenangkan rakyat Pakistan yang kebuluran....hati aku jadi sayu.
Demi memenuhi permintaan Cik Tips-Kurus dari http://blog-tips-kurus.blogspot.com/ aku masukkan gak entry ni.

Ahad 2 minggu lepas...before aku pi Kota Bharu (15.08.2010)...aku, Cik Tips-Kurus, Dek Ha dan Ayie pi berbuka kat Istana Budaya. Aku dan budak yang kononnya kurus sangat tu (Cik Tips-Kurus) memang tiap2 tahun mai sini. Tiap2 tahun ada kelainannya walaupun saiz food stall yang ada makin mengecil. Tapi kami selesa di sini kerana parking space yang banyak selain suraunya yang luas dan selesa. Kalu aku pi berbuka kat mane2, antara kriteria yang aku akan tengok adalah.....ada sijil halal ke tidak, selesa tak suraunya then baru la aku pikir bab makan, harga dan sebagainya.
Haa...kat bawah ni ada gambo2 yang diambik pada hari kejadian. I'm sure Dek Ha dan Ayie excited nak nengok gambo2 depa....so, korang....layan....!



Sori la....gambo blur....maklumlah...amatur. Akhir kata...time kasih la...kat penaja pada hari tersebut. Semoga beliau dapat menaja kami lagi di tempat2 yang lain pulak.

3 comments:

ct said...

penaja cuti mkn 2 bln laaa pasni

mr.curly said...

amboi3.. mkn kt istana tu .. agong xjoin ke?? huhu..

Jumir said...

Agong....busy. Tapi kan....Permaisuri Agong ada wakil datang. Ala...yang berjiwa rakyat yang pake baju merah tu. Tak perasan ke?

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK