My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, August 11, 2010

Selamat Menyambut Ramadhan



Hari ni first puasa. Sahur minum air je. Aku jarang makan beriya time sahur ni. Kadang2 nak bangun pun payah. Nasiblah ada housemate yang prihatin.....yang akan hulurkan air untuk diminum kat katil aku. Cuma pagi ni....aku bangun sendiri.

Alhamdulillah semalam berjaya bertarawikh untuk malam pertama. Walaupun hajat aku nak bertarawikh kat Masjid Wilayah (hajat yang aku buat pada setiap tahun) masih tak kesampaian, aku masih berjaya buat kat umah.

Insya-Allah, aku akan gandakan usaha menguatkan diri dan mengatasi halangan untuk mencapai hasrat aku tu.

Kepada semua....Selamat Menyambut Ramadhan.






No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK