My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Thursday, August 5, 2010

Reunion Dip-Acc Batch Nov 1998 ITM/UiTM Jengka

Aku tak sabo nak jumpe kawan2 mase reunion Dip-Acc Nov 19998 ITM/UiTM Jengka yang sedang diarrange oleh Nik. Wei kengkawan...datang la, jangan tak datang plak. Mesti semua orang terperanjat melihat rupa paras kengkawan lain yang membesar dengan jayanya sekarang ni.
Aku percaya depa akan tergezut melihat aku yang................emmm..ini. Takpe la...sebab aku teka depa sama je. Liza dah janji taknak kuruskan badan untuk memastikan diri kami sesize bile berjumpa nanti.
Dulu aku dan Liza memang geng. Mana pi pun 2 orang. Tapi bile dah keje....kami ikut jalan sendiri dan aku percaya lepas ni...kami boleh jadi rapat balik. Semoga reunion ni menyatukan sume orang balik.
Nik...time kasih sebab sudi arrange. Kalau perlu bantuan, kabo...OK.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK