My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, August 7, 2010

Main Bowling Kat Wangsa Walk

Hari ni aku joint Zaidah main bowling kat Wangsa Walk. Ini first time aku main kat sini. Performance hari ni hampeh sikit. Tapi seronok gak.
Pastu jalan2 dalam Wangsa Walk tu....terbeli la pulak 2 sandal. Hmm...dah regenya murah, beli je la kan. Aku kalau bab shopping memang tak cerewet, agak2 suke, pastu ada plak duit....terus aku beli. Ada sorang member aku, Minah (bukan nama sebenar)....kalau bab beli kasut........dia akan survey sampe 10 kedai. Dah masuk 10 kedai tu....belum tentu dia akan beli. Bila aku comment katanya,"Bile beli barang, kenalah tengok betul2, baru puas ati". Emm...nak kate apa kan...aku terima je la.
Before shopping, kami makan kat Ayam Penyek Ria. Aku order nasi putih, ayampenyek dan sup dawon (sup daging). First time aku makan ayam penyek. Tak tau nak comment sedap ke tidak sebab.....macam kurang biase dengan konsep ayam penyek ni.
Malam ni aku setinggan kat umah Zaidah je. Esok pagi aku akan balik.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK