My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, October 22, 2010

Makan lagi...

Semalam aku saje buat gathering dengan 3 orang member aku....Zaidah, Musyidah dan Nik Adlin kat Restoran Sabak Steamboat & BBQ dekat MRRII.
Lama kami tak berkumpul...borak2. Selalunya borak melalui telefon jer....yelah masing2 sibuk. Aku busy dengan kije aku. Si Zaidah busy...dengan kije dia.
Si Nik...selain kije, dengar2nya busy buat kek. Tak sangka member aku sorang ni pandai buat kek. Kawan aku, Ham kabo....Nik buat kek macam yang kat kedai punya. Malam semalam...kononnya dia nak bawak kek tiramitsu untuk aku, tapi takde punnnnn. He3...akan aku tuntut sampai bile2!
Mursyidah pulak busy dengan business dan projek universitinya. Selain tu, dia banyak gak involve dengan kije2 amal. Aku respect dengan dia ni. Aku doakan dia berjaya. Bukan Mursyidah jer.....aku doakan sume kawan2 aku berjaya.
Gamba kami berempat. Kalau ada Tips....syok ni. Tapi dia pi kursus kat Nilai.
Yang baju kaler koning tu...Zaidah. Yang tudung labuh tu....Musyidah.
Ni la...kawan mase buat degree kat S. Alam dulu. Tetibe teringat zaman blaja.

Ni...aku ler....

Ni...la Nik Adlin, mek yang pandai buat kek tu. Time gamba ni diambil, dia tengah busy memanggang daging. Comel...kan?


Kat Restoran Sabak Steamboat & BBQ ni....seronok. Bole main masak2. Tapi ni la hasil seni kraetif si Zaidah. Dh dibakar kasi hangus n keras....elok je dia suruh aku makan. Tu...kalu baling kat dinding, bole pecah dinding ni.


Steamboat habis...kuali tu pun hampir hangus kami kerjakan untuk BBQkan sume benda. Nampak jer kami ni lembut, tapi sebenarnya kami ni terrorist jugak bile masuk bab makan ni.


Ni...kire penutup....menu malam tu.
Lain kali....kami akan jumpa lagi. Nik kate nak ajak kawan2 kami mase diploma plak lepak kat situ. So, kepada Marzaliza, Junita, Haizul, Ika, Ana.....dll, aku harap korang sume dapat datang joint aku dan Nik nanti.

6 comments:

ct said...

nmpk sedap!hihihi

blog-tips-kurus said...

mmmmm...n3 mkn lg..

Jumir said...

CT....memang sedap. Lagi sedap kalu u blanja i kat situ. Amacam?

Jumir said...

Tips...aku kan suke makan, asal sedap jer...aku akan puji kat sini. Kalu ko masak sedap pun akan aku buat n3 kat sini.

adlin_nanm said...

jumir....
aku x buatkan kek utk ngko mlm tu......dah half way bru teringat yg kek ngko tu ada dlm peti....kek tiramisu mu tertinggal di dalam peti....uhuhuhuhuhu....ampun maaf dipinta...jika ada kesempatan, akan aku buatkan lg sekali utk ngko.....btw, thanks 4 d dinner.....

Jumir said...

Takpe la adlin....hari tu aku mintak sepotong jer....oleh kerana ko terlupe...ko kena bagi aku sebijik kek. He3....

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK