My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, October 6, 2010

Aku diDERA...!!!!

Semalam aku pi SOGO dengan niat yang suci murni nak beli perfume. Perfume aku habis daa...! Tetibe je terSINGGAH kat Anna Sui. Ni sume Cik Tips.....la yang ajak aku test bau perfume Anna Sui. SEKALI aku terBEKENAN (tersuke) la plak kat perfume baru Anna Sui....Forbidden Affair! Bau best......harganya pun best la jugak 75ml = RM264.
Tengah2 test tu...SEKALI si SAM, salesman kat situ telah memPROMOTE lipstick kat Cik Tips, siap buat demo lagi you. Lepas tu...TETIBE je aku yang macam dipukau oleh mereka berdua telah meRELAkan diriku dimake-up oleh SAM yang ramah-tamah itu. Asalnya aku bagi dia pakaikan lipstick je. TETIBE je berlaku pakatan GANAS mereka berdua untuk meMAKE-UPkan aku. Ahh....sesungguhnya aku tak rela you....diperlakukan sebegitu rupa. Tanpa sedar..aku telah diDERA.

Keras aku kat situ....bile satu persatu mende alah diBUBUH kat muka aku yang suci ini. (Aku tak penah make-up daa....first time daa...). Kalu dilihat oleh sesape yang mengenali aku time tu.....ada can kena gelak kot. Lebih2 lagi...kengkawan aku....macam ROZITA ke...NIK ke...emmm...ZURA n JANG lagi la plak. Aduss....

Tapi bile dah siap tu....terasa satu perasaan yang hanya aku je yang tau iaitu PERASAN LAWO. He3.....! Tapi kan...aku kurang selesa sebenarnya sebab aku ni simple jer orangnya. Aku lebih suke menjadi aku yang selesa dengan penampilan SEBELUM make-up. Aku bukan kate make-up tu tak bagus...cuma I just wanna be myself.

Apapun aku kongsi la....pengalaman aku ni dengan korang. Aku benarkan korang nengok gamba aku selepas make-up tu.
Sam...tengah nak cucuk bijik mate aku...
Sam tengah karate muke aku. Tapi aku tetap senyum
Sam cube mengesat air mate aku.....ternyata
ada gak wujud rase menyesal di hatinya
Sam cube mengeluarkan bijik mate aku
Aku dipaksa senyum......supaya org yang lalu-lalang
kat situ tak perasan yang aku didera
Nengok....betapa pandainya aku menyorok rase sedih
dihati bile diperlakukan sedemikian oleh Cik Tips dan Sam

Tak cukup dengan bijik mata....kelopak mate pun dia nak toreh.


Ni...aku saje bagi pose gembira sebab akhirnya penderitaan aku telahpun berakhir.

7 comments:

Noor Hashirin Mohd Hashim said...

cantek aper!!!!

Noor Hashirin Mohd Hashim said...

cantek aper!

Encik MT said...

wkaka! haha! sam terbaik~haha! lawa apa!

ct said...

ala sikit je pn mekapnyeee

Jumir said...

TQ la atas puji-pujian tu...Kalu ikutkan kite kena baling pasir kat org yang puji kite. Ni....camne den nak buek ni.

bani_possible said...

cun nye kak jumir!! =)
(bani)

MNG said...

The great chubby girl

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK