My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, February 14, 2009

Al-Fatihah Buat Kak Zaimun Binti Othman....

Sebelum Subuh tadi kawan saya (Zuriah Irdawati) sms :
Salam...Pn. Zaimun Binti Othman telah pulang ke Rahmatullah pada pukul 4.00 pagi ini.
Al-Fatihah.
Kak Zaimun adalah rakan sepejabat di sebuah jabatan di Putrajaya. Saya baru mengenali arwah tetapi sempatlah berborak-borak tentang beberapa perkara tertentu dan bermain ping pong dengannya.
Bagi saya arwah adalah seorang yang aktif berdasarkan ketangkasannya bermain ping pong. Malah, tidak salah jika saya katakan yang arwah amat bagus bagi wanita seusianya. Tak sangka pula arwah mengidap breast cancer tahap 4!
Actually, saya bercadang untuk menziarahi arwah semalam tetapi niat itu terpaksa dibatalkan kerana perlu siapkan satu tugas penting. Apa boleh buat....
Tetapi kejadian ini menimbulkan keinsafan kepada ramai orang. Betapa pentingnya membuat medical check up bagi mengesan sebarang masalah kesihatan lebih awal. Kepada semua kawan-kawan marilah kita semua membuat full medical check up.
Antara laman web yang boleh kita layari untuk mengetahui tentang breast cancer adalah :

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK