My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, November 19, 2010

Gambo kat Taman Seribu Bunga

Destinasi seterusnya adalah Taman Seribu Bunga. Kami ke sini.....sume gara2....pengaruh si Ibunya Amani. Macam biase....korang layan je gambo2nya. Aku tak nyempat nak crop ke edit ke....ada masa upload gambo pun dah cukup untung dah. Aku ni kan....busy tahap gaban.

Ni la....Taman Seribu Bunga yang terletak tak jauh dari.....emm...ada satu padang...selepas Taman Mini Malaysia, emmm....tak ingat dah apekenamanya. Harapkan Tips.....lagi hampeh.

Kolam ni....tak jauh dari pintu masuk taman.


Aku senyum jer....walaupun hakikatnya....panas giler.


Nampak tak landskap kat belakang tuh? Buat kat umah kat kampung ni bagus ni.


Huishhh....relaks jer dok kat sini. Buat aktiviti membaca buku syok ni.

Hang cari ape Tips? Cari duit ke? Haa...ko nak bayo upah ambik gambo ye....

Dah namanya Taman Seribu Bunga.....banyaklah bunga2 yang ada dan cantek2 belaka.


Wajah ayu Cik Tips kita........(suke la tuh...aku puji tu...!)

Pandangan tak berapa nak ayu....dari aku yang keletihan.


Tu dia.....gaya macam heroin hindustan.


Aku dan bunga......lagi.


Haa......cantek kan......pemandangan dari atas bukit.


Ni....menara tinjau yang aku panjat sampai takat tu je. Aku bukannya takut atau gayat....aku segan jer nak panjat....(Tips, ko jangan pecah lobang tau...!)

Time ni...aku sesat cari jalan keluar. Sesat kali pertama.

Ni.....langkah seribu yang aku buat bile sesat buat kali kedua.


Tetibe jumpa tempat ni.....


Emmmm.....langkah pergi mencari jalan setelah sesat buat kali ketiga.


Ni....pose dari Tips setelah menemui jalan yang benar.....


Kalu pi mana2 tempat terutama time matahari tegak kat atas kepala....sila bawa air dan tuala. Setau aku....itu tuala aku tuh. Nape dia jer yang asyik pakai?


Aku yang kepanasan dan keletihan.

6 comments:

ct said...

taman seribu bunge, tapi xde gambo bunge...gambo org je byk!:)

blog-tips-kurus said...

yuhuuuuuuuu... lmbtnye nak tggu semua gmbr keluar kat blog ni..

Jumir said...

CT....actually....taman tu patut ubah jadi Taman ambik seribu gamba...

Jumir said...

Tips...syukurlah nak....

ANIS HJ SUKARTI said...

eh.. lawala pemandangan dia.. cantik!

Jumir said...

Pemandangan jer ke yg cantek Cik Nadzirah oiii? Tu la...kalu ditgk2 actually negara kite ni banyak tempat cantik utk dilawati. Saya ni bukan duta Tourism M'sia dik oi...tapi saya nasihatkan adik pi la cuti2 M'sia...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK