My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, November 12, 2010

Penat.....

walaupun dikala korang penat......
Kelmarin sampe semalam (10-11 Nov) aku berada di Kuantan...ada site visit yang perlu aku lakukan. Masuk semak...masuk hutan...masuk umah terbengkalai....emmm...mesti korang konpius....apakah sebenarnya kije aku nih. Emmm...aku pun konpius apakah pekerjaan yang aku buat nih. Kalu nengok jawatan....memang tak kena dengan tugas2 semasa yang aku kena buat la ni. Tapi penat2 pun...aku tetap enjoy n aku setkan nawaitu....bahawa aku bekerja untuk mencari rezeki yang halal...kerana Allah. Dan berkhidmat untuk agama, bangsa dan negara.
Arini aku kije macam biase. Tghari tadi sempat pi menyoping kat Maju Junction dengan Tips. Balik umah....sibuk plak mengemas barang2 untuk aktiviti cuti2 Malaysia esok sampe Isnin. Pastu...pepagi senin tu.....dari tempat cuti2 tu....aku akan bergerak plak ke satu workshop kat satu tempat lain sampe tghari Selasa.
Dari tempat workshop tu....aku akan bergerak balik KL jap...ambik baju n bergerak balik dengan Tips ke kampung kami untuk berhari raye. Petang raye (Rabu)...aku akan bergerak balik ke KL. Khamis aku akan kije.
Tu dia....! Aku ingat Sabtu-Ahad akan datang....aku nak buat aktiviti tido lama2. Tapi kan....orang kata, biar penat sikit asalkan kite dapat habiskan mase dengan orang2 yang kite sayang.

Kepada sume yang mengharapkan mase, kederat dan kasih-sayang dari aku....percayalah sesungguhnya aku telahpun berusaha sedaya-upaya untuk memuaskan hati sume orang. Dan sesungguhnya aku ini hanyalah insan biase....yang biase2 aje. Kalu ada apa2 kekurangan....aku minta maap.

Kepada Pn Khai....tahniah kerana dapat baby pada 01.11.2010.

Kepada Pn CT.....selamat bersalin. Semoga sumenya selamat. Amin.

Kepada CC n Hj Jamal. TQ kerana berusaha. Sebak bile tahu ada orang yang ambil berat tentang kite. Maklumlah...saya ni anak yatim piatu. Bile CC n Hj Jamal buat camtu, tetibe teringat arwah mak dan abah. CC, walau apapun jadi....saya redha dengan ketentuanNya.

Kepada Tips...aku berdoa semoga Allah memudahkan perjalanan kite nanti. And do enjoy our long trip. I can't wait to get to know "your friend". He3....ko hepi...aku pun hepi sekali.

1 comment:

blog-tips-kurus said...

Insya Allah.. kita hanya mampu merancang.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK