My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, May 22, 2011

Bergumbira di Penang.............!!

Kul 4.15 pagi 18hb Mei aritu...aku drive dari Wangsa Maju  ke Hotel Gurney di Penang untuk hadiri satu Lab. Program start kul 11.00 pagi...........n aku check in hotel kul 9.30 pagi. Aku drive tak laju sangat sebab mata kurang nampak bile hari masih gelap....lagipun aku bawak boss aku sekali. Kalu takde dia....maybe aku akan pecut laju sikit. Heheheh....

Walaupun Lab tu.....sampe hari Jumaat tapi jadualnya tidak ketat n para peserta ada ruang untuk beriadah, berehat n berjalan2. He3...macam bercuti plak rasenya. Toksah citer banyak...jom kite tengok gambo....dengan gambo, senang sikit kite nak cerite-ceriti.

View di luar bilik aku....2105.

Di Tingkat 7 hotel ni ada recreation centre. Macam2 ada....
Ada padang futsal, gym, ping pong, snooker,
beach volleyball, swimming pool n etc.
Antara program Lab ni adalah senam tari
lead by Tourism Penang. Aku tengok sume officer Tourism
Penang yang mai....sume hafal steps senam tari tu.
Dan....mereka cukup sporting untuk menari sama.

Mahirah......bersemangat menari.

Sementara Mahirah menari...aku pi teman sorang
mamat Tourism.....bersenam di gym. He3....

Ni sesi bagi cenderahati kat org Tourism di padang volleyball.
Team aku (aku, Mr Jana, Mr Din, Kojet n 2 org Tourism)
menang lawan volleyball dengan Team
yang terdiri drpd Dato', Mr Junaid, Mr Syukri, Mahirah n
2 lagi org Tourism.

Lepas main volleyball.....kami terjun kolam.

Aku n Mahirah....sakan mandi n bergumbira kat kolam kanak2.
Oppsss......! Heheheh.....kolam dewasa....dalam sgt beb!

Aksi ala2.....main air hujan.

Belah malam....kami pi Batu Ferringhi. Singgah Hard Rock
jap sebab Mahirah nak pi beli t-shirt.

Kojet dengan aksi pengganas beliau.

Lama sangat tunggu Mahirah.....aku pun
apa lagi.....bergambo sakan dengan Kojet.

Ni kat depan Restoran Tarbus.

Ni plak dekat The Ship.

Aku round2 cari souvenir.

Mahirah....bergaya di depan The Ship.

Mahirah di Hard Rock.

He3....kami berjaya memaksa Ms Ng bergambo sekali.



**TQ to Cik Nor yang menaja Honda City beliau sepanjang sesi jalan2 di Batu Ferringhi n makan2 di Padang Kota.

4 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

menari ape tuh , poco2 ke ?

blog-tips-kurus said...

jauhnya buat lab yekkkkkkkkkkkkk!

Jumir said...

Bukan poco2 la Anis...sume tarian yg ada kat Malaysia. Best tau...

Jumir said...

Tips...Buat Lab jejauh tu....supaya kite tak stress n tak tpikir bab kije kat opis.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK