My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, May 6, 2011

Aku vs MsTips

Heheheh......semalam MsTips belanja aku n sorang kawan dia makan kat satu restoran di Maju Junction. Aku ni first time la jumpe mamat tu (kawan MsTips). Orangnya OK n friendly. Nak jadi citer.....borak punya borak.....tetibe dia tanya umur aku sebaya tak dengan MsTips. Aku pun kabo la.....aku tua setahun. Then dia kabo......nampak macam MsTips lebih tua dari aku. Aku siap ulang soalan 2,3 kali macam tak percaya...n dia tetap kate MsTips lebih tua. Keh...Keh....Keh....(800 kali).

Tu je la aku nak kabo kat sini. Kepada MsTips.....bawak banyak2 bersabo ye.....

Ni la...mamat yang bercakap benar tu.
Saje aku tak mau tunjuk gambo penuh.
Separuh.....cukup la.


**Aku ni bukanlah suke sangat dipuji sebabnya apalah sangat puji-pujian di dunia ni. Yang pentingnya di akhirat.

2 comments:

blog-tips-kurus said...

:banghead:

'Room to let available immediately @ KensingtonPark..'

Jumir said...

He3...marah nampak....ala...baru sekali...ko nampak cenggitu. Bukan selalu...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK