My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, May 8, 2011

Misteri kehilangan kasut....

Last month tetibe jer.....kasut futsal aku hilang! Hairan benor rasenya. Kalu takdak kat umah n kete....kat mane la plak kasut kesayangan aku tu. Oleh kerana satu malam tu ada training.....aku belasah jer main guna kasut badminton. Rase lain ooo....bile main tu....rase tak best!

Oleh kerana rase tak best tu....aku pun beli kasut baru. Kopak kejap rase mase hulur $$$ untuk bayo! Sampe hati orang yang kebas tu......bukannya best sangat jenama kasut aku tu.....murah jer. Itupun dia nak rembat. Actually, ini bukan kejadian pertama kes hilang kasut kat umah aku. MsTips pun penah hilang kasut sukan. Yang herannya kasut lain takdak plak hilang. Yang hilang hanya kasut sukan jer. Misteri.....misteri.....!

Rupa paras kasut aku. Pinjam gambo kat blog org Kuantan.
Kasut simpan kat kete....takut hilang lagi.

Hmmm.....ada orang tu kata nak belikan aku kasut sukan. Tapi aku dah beli dah sendiri. Apa kate....belikan benda lain. Heheheh.....ada bajet????

Kepada sape2 yang kebas kasut aku n MsTips.....bawak2 la bertaubat.

3 comments:

ghost said...

wah itu kasut Nike yang sentiasa menjadi pilihan koleksi aku..

tapi lagi mengejutkan,tidak sangka akak bermain futsal..sangat aktif.hihi

Jumir said...

Kite kena selalu bersukan, tak kire main apa cuma futsal ni syok sikit main....boleh berpeluh banyak.

MsZura said...

Nk kena belikan ape ye?

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK