My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, May 21, 2011

Bile tkde mood....

Alkisahnya....hari ni, aku ada tournament bowling. Tiap kali aku ada tournament bowling.....aku akan pastikan diri aku hepi before game tu bermula sebab kalu aku rase tak hepi......maka akan terjejaslah gaya permainan bowling aku tu. Aku tak tau la nape, kalu games lain takpe.....tapi tidak pada bowling. Aku ni bukanlah selalu sangat moody tapi ada masa2nya....aku rase memang takde mood. Hidup ni memang susah nak diramalkan.....elok2 jer hepi....tetibe ada jer faktor2 luaran dan alam sekitar yang menggangu rase seronok tu. Yelah.....kalu takde angin....masakan pokok bole bergoyang kan?

Toksah citer banyak.................kat sini aku nak minta maap kat team aku kerana tak mampu membantu team untuk menang. Walaupun hakikatnya arini sume orang termasuk aku.......bermain dengan hampehnya....tapi aku tetap rase bersalah. Sori......!

Hanya Mahirah jer yang sentiasa ceria dan cuba menghidupkan
suasana........

Ni sume peserta yang kat sebelah kanan aku.
Belah kiri tak sempat ambik.

**TQ kpd Az yang menceriakan kembali idup aku arini.

3 comments:

MsZura said...

awak dah ok?

Jumir said...

Dah ok....thanks 2 u Ms. Tapi biase la kan...idup ni macam roda.

Jumir said...

Datang la...Darul_Makmur...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK