My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, December 27, 2010

Teater Siti Di Alam Fantasi


Tengahari tadi...aku redah Jalan Tun Razak n pi Istana Budaya bersama Aliaa semata2 nak beli tiket teater Siti Di Alam Fantasi. Pn Ros kate....husband kawan dia yang design set teater tu....dan dengarnya set tu cantek.


Bile sampe kat kaunter....ala...seat yang aku nak....dah diambik org. Tapi takpe...seat yang aku dapat ni....agak depan n agak menarik. Harap2 MsTips puas hati. Aku saje belanje dia tiket kali ni....aku tau dia memang nak tengok teater ni. Aliaa plak beli sampe 5 keping tiket, kalu la kengkawan dia tak jadi tengok...mau menangis Aliaa dibuatnya. Harap2 tak jadi cenggitu.

Kepada sesape yang nak tengok....teater ni dipentaskan sehingga 31 Disember 2010. So, jangan tunggu lelama.....nanti tak sempat. Mase aku pi beli siang tadi....tiket dah tak brape banyak. So...cepat2 pi beli.


2 comments:

blog-tips-kurus said...

iyoooooo....belanja aku.
Syukran + merci beaucoup:)

Jumir said...

Syukur la nak...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK