My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Sunday, December 26, 2010

Final Piala Suzuki AFF : Malaysia vs Indonesia


Hmmm.....masing2 tgh menghitung jam untuk saksikan perlawanan bolasepak Final Piala Suzuki AFF Malaysia vs Indonesia malam nih. Ada yang kabo....Malaysia menang 3-1 kat KL pastu time lawan kat Indon....mereka terikat 1-1. Ada yang ramalkan menang 2-0.....n kat Indon....kalah 2-0 pastu ditentukan melalui sepakan penalti dan macam2 lagi. Aku? Aku rase secara aggregatnya Malaysia akan menang 4-3.

Malam ni......Malaysia vs Indonesia.....aku memang teringin nak ke stadium. Member2 pun ada gak yang ajak pi, siap nak bagi tiket free lagi kat aku tapi.....aku decide untuk tengok kat umah jer. Takpe...walau di manapun kite berada.....yang pentingnya adalah doa. Pastikan kite sume berdoa untuk kejayaan Malaysia malam ni dan di final yang ke2 nanti.

Salah seorang daripada 2 orang goal keeper ini (Khairul Fahmi Che Mat dan Sharbinee Allawee Ramli) akan beraksi pada malam ini. Mereka adalah benteng terakhir......semoga tiada gol dilepaskan pada malam ini. Amin.

5 comments:

Jumir said...

Yeah....M'sia menang 3-0!!!!!!!. Satu perlawanan yg menarik.

Unknown said...

Saya pegi tengok kat stadium. Saya nampak sape yg main laser pointer tu. Budak2 belasan tahun....org M'sia. Hish...budak2 ni...

blog-tips-kurus said...

waaahhh! Norman p x ajak wa.

# psstt, kan betol aku ckp 3-0!!

Jumir said...

Incik Norman....tu budak yg takdak sivic mindedness. Dolu2...kite pun nakal jugak tapi takdak la sampai memalukan negara.

Jumir said...

Iyolah tu Ms Tips woi...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK