My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, December 24, 2010

Rojak Bellamy

Semalam balik dari Seremban, boss ajak belanja makan rojak kat Penama Rojak Bellamy, Jalan Bellamy, KL. Bagi yang tak tahu....lokasinya adalah di belakang Istana Negara sekarang (bukan yang baru tau...). Kedudukannya adalah bersebelahan dengan Alice Smith School (international school).
Aku ni selalu pi makan2 kat belakang istana tu tapi kat area ikan bakor jer. Bile depa ajak makan kat sini.....baru aku tau ada rojak best giler kat sini. Harganya pun murah jer...sebab rojak biase = RM 3 jer and rojak mee = RM3.50 jer.

He3....dalam diam aku snap gambo boss aku yang tengah concerntrate tahap gaban memakan rojak tersebut. Yang kiri tu la...big boss. Yang dark blue sebelah dia...tu driver. Di depan plak adalah En. Din...boss jugak. Depa sume makan rojak mee n cendul.


Haa....aku makan rojak biase. Depan aku tu...adalah staff aku Fadhli. Aku memang saje ambik gambo dia tengah makan.


Ada lagi gambo2 lain tapi sume rosak sebab aku macam malu2 nak ambik gamba. Orang sekeliling asyik pandang aku jer. Dah la...aku sengsorang jer pompuan di meja tu. Takpe...lain kali aku pi lagi n bawak kengkawan lain. So, kawan2....kalu aku ajak tu....jangan tak mai sebab rojak ni memang sedap. Takpun korang pi jer sendiri. Selamat duit aku.....He3....

7 comments:

blog-tips-kurus said...

MAKAN laaagiiiiiiiii..!!
hhhmmmmm...

Jumir said...

Dah aku ni pemakan orangnya. Hmmm...

Zullism said...

huhu tak pernak plak rasa rojak kat situ ikan bakar selalu..

Jumir said...

Pi la Zul. Ce hang try....memang best.

Jumir said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Saya nak try yang ni next week.

Jumir said...

Mr N,
Taknak ajak i ke?

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK