My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, August 19, 2011

Char Kuey Teow Pulak Dah.....

Last week aku pi outstation ke Utara dgn Rostam (balik2 dia....balik2 dia....! Dah dia je staff aku yang FREEnya. Haza pening2....Rewa balik kampung....Bavani masih cuti bersalin....). 

Hari terakhir tu...kami stay kat Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Alang2 pi sana....Rostam ajak aku pi pekena Char Kuey Teow yang best kat area tu.

Restoran yang aku pi ni....namamya
Sg. Dua Char Koay Teow.
Signboardnya siap mention "Telur Ayam Dibasuh".

Aku order Char Kuey Teow Special.

Rostam order....nasi goreng udang.
Habis jer....nasi goreng tu....tetibe dia order plak
char kuey teow. Hmmm.....gasak ko la Rostam.

Inilah harga2 bagi menu utama di restoran ni.

Dalam restoran ni.....memang selesa. Waiter memang ramah
dan bertindak dengan cepat.
Selain tu...restoran ni memang glamer sampai masuk paper.

Selain di Sg. Dua, restoran ni ada cawangan
di Sg. Petani dan Kulim.
Waktu perniagaan adalah kul 5 ptg - 1 pagi kalu kat Sg. Dua ni.
Kat Sg. Petani dan Kulim....aku tak tau waktu perniagaan.
Dari segi rasa....memang besttttt!!!. Ini buktinya.

Tapi kan....masa kami nak bayar tu....sekali....cashier cakap...."Tokey kenduri di bulan posa ni. So, takyah bayaq. Tokey belanja". Hahaha...tak penah lagi aku makan free cenggini. Apapun....TQ la kat Incik Tokey tu ye. Moga2 perniagaan Incik Tokey menjadi lebih maju dan semoga Incik Tokey sentiasa di murahkan rezeki. Amin....

6 comments:

blog-tips-kurus said...

kim salam kat tokey..

MsZura said...

I dah pernah makan kat Sg Dua tu. Lepas tol kan. Mmg sedap la J.

Jumir said...

Tips...kalu aku kenal tokey kedai tu...aku kim salam b/p ko.

Jumir said...

Ms...nape tak penah citer sebelum ni. kalu tak...dh lama I pi sana tau.

Mek Onie said...

selalu sangat makan kat sg dua tu,tapi tak penah jumpa pon,heee :D

Jumir said...

Meaw....hang kena pi sana. Bestt giler tau.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK