My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, August 16, 2011

Kuey Teow Goreng Doli, Gopeng, Perak

Bulan2 puasa ni asyik teringat makan je. Pantang lapang sikit....teringat makan. Arini aku teringat sangat kat Kuey Teow Goreng Doli......yang aku makan mase pi Taiping, Perak. Hmmm....marvelous!

Kedai Kuey Teow Goreng DOLI ni dibuka
pukul 12 tgh sehingga 11 malam, setiap hari
kecuali Jumaat.

Setiap order dimasak secara berasingan.
Depa tak masak banyak2 terus.
Jaga...kualiti.

Ini yang Rostam order....Kuey Teow Goreng Special.
Harga = RM 9

Lihatlah udang2nya.......pehhhh!!!!

Ini plak.....dia punya sambal. Nak pedas....boleh taruk
bebanyak sikit.

Ni yang aku n Mr. T order. Udangnya ada banyak gak
cuma saiznya kecil jer. Tapi rase.....still maintain bestttt!
Harga = RM4

Mr T makan tak ingat kat orang sebelah.

Depa ber2 ni bile makan...diam jer.
Aku je yang tot...tet....tot....tet.


Nape gamba ni senget.....sebab aku dah cuba rotate...but still dia
nak dok cenggitu jugak.
Actually, aku nak nunjukkan alamat restoran ni jer.

Kuey Teow Goreng DOLI
No. 5, Rengat Tupai
34000 Taiping, Perak
Tapi kan....jauh bebenor Taiping tu....kalau nak merasa kuey teow ni. Tapi ada....BERITA BAIK untuk korang semua. Actually, restoran ni ada cawangan kat TTDI. Dengar2nya....cawangan ni anak dia yang bukak. Ni alamatnya....



Kuey Teow Goreng DOLI
No. 16, Jalan Wan Kadir 4
Taman Tun Dr Ismail
Kuala Lumpur
Tel: 03-77225351


Cuma restoran kat TTDI ni....dibuka 12 tghari - 12 tgh mlm (Jumaat still tutup) dan charge harga juga berbeza. Yang special = RM10 dan Biasa = RM4.50.





**Confirm arini aku masak kuey teow goreng untuk berbuka. Nak pi TTDI gerenti tak sempat.

5 comments:

blog-tips-kurus said...

kan kat belakang umah je.
dush! dush!

ezzu said...

wah2...sedapnye kuew teow...tmbh2 lgi ada udang plok tu...memg menaikkn selera mkn lh mcm nie...hehehe

Jumir said...

Tips....takkan ko nak makan situ kot. OK...nanti kite pi yek.

Jumir said...

Ezzu....jom...! Pastu belanja ekkk...

MsZura said...

Hmm...nampak sedap la J.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK