My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, February 5, 2011

Cabutan Bertuah.......!!!! Bile la aku boleh dapat????

Last week ada dinner department aku buat kat Holiday Villa, Subang. Maka aku pun pi la...dengan MsTips, MrsRos n Si Comel....Ain. Kalu tak Mahirah pun joint sama tapi.....Mak Long dia meninggal aritu.

Sampe2....jer terus bergamba. Dari kiri Hana...aku...Ain....MrsRos....KakAni.
Tukang ambik gambo ialah MsTips.

Kat sana.....meja dah ditetapkan....aku kena dok mana. Depa letak ikut gred la plak. Hmmm.....tak bole la kami beramah mesra dengan anak buah. Tapi takpe....kami tak ikut sangat arahan depa tu...kami ikut suke je dok mane. He3....memang dasar terrorist.

Malam tu....aku naik pentas untuk ambik hadiah sukan yang Sector aku menang. Johan keseluruhan sukan 2010 dimenangi oleh Sector aku....hampir sume hadiah kami sapu. He3....n sebagai Ketua Sector C...aku memang bangga giler tahap gaban.

Malam tu ada best dress....nasib Ain tak pakai Hat n Heel,
kalu tak...sah dia yg dapat bagi kategori kanak2.

Taknak citer banyak tentang hadiah2 sukan tu. Aku nak citer bab Cabutan Bertuah yang diadakan pada malam tu. Sop...sop...sop....ntah ape la nasib aku....sume orang yang dok kat meja aku tu....sume dapat hadiah cabutan bertuah. Ada yang dapat.....air botol....ada dapat baucar Tesco RM50....ada yang dapat baucar percutian ke Legend Resort, PD......tapi aku....tak dapat apapun. Meja sebelah...Abg Talib dapat gak iPod.....Junaid pun sama. Huhuuuuhuuu.....sedey...takdak rejeki!

Member sebelah....yang gumbira dengan hadiah baucar percutian....

Tapi kalu ikut sejarah.....memang liat sikit aku nak dapat hadiah cabutan bertuah. Seumur hidup....baru sekali kot aku dapat. Hmmmm....tak bertuah ke aku? Nak iPod gak......!

Muka Abg Talib yg dah macam terrorist....sebab menang iPod.
Junaid pun sama menang iPod.....nombor 2 n 3 paling bertuah malam tuh.
Aku setakat pegang Piala Pusingan n medal jer...sop....sop...sop.

4 comments:

blog-tips-kurus said...

lain kali car pool dgn abg 'terrorist' tu. baru la ade aura lucky:-)

Jumir said...

Tips...dia sesat barat....hampir2 tak pi. Lain kali aku ikut petua ko. Biar aura bertuah tu mai kat aku...

Jang said...

Bersyukurlah....aku pun lebih kurang ko je.

Jumir said...

Ala....Jang....ko dah banyak bertuahnya dalam idup ko tu. Rezeki ko maybe bukan kat cabutan bertuah...tapi kat lain. Sama2lah kite bersyukur.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK