My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Thursday, February 10, 2011

Nak Joint Bloglist Krole Boleh?



Aku DiTAG oleh seseorang. Beliau suruh aku joint bloglist Krole. Ishh....mana mungkin aku tolak.....der. Aku memang suke Krole....tu. Dah la comel....bijak....baik.....tak meragam.....hmmm....ni dah macam Krole lain je nih. He3...aku tak kenal pun Krole tu...saje jer....tokok tambah.....mengampu....dan merapu.

Syarat untuk joint bloglist Krole....macam yang kat bawah nih:


  • Kena buat entri berkenaan kontest ini dan dalam entri itu haruslah diletakkan link entri Krole.
  • Entri mestilah bertajuk "Nak Join Bloglist Krole Boleh?"
  • Copy banner kontest ini.
  • Tarikh tutup adalah pada 11/02/2011 (jumaat). Sempat lagi nih...!
  • Tag seorang member.
  • Bila dah setel semua,tinggalkan url(link) korang kat ruangan komen entri kontest tersebut.

2 comments:

blog-tips-kurus said...

tahniah!! buat juga yek? maka x sia-sia aku pilih mangsa TAG.. :-)

krole said...

hahahah~suke ngan entri ni...wuahhh!!!rupenye tips yang tag,tq sudi join bro...gud luck ye~ngeee

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK