My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, November 8, 2008

Jamuan Perpisahan

Semalam saya menghadiri Jamuan Perpisahan yang diadakan untuk saya dan 2 orang lagi kakitangan yang bertukar keluar dari BPAD.
Seronok dapat jumpa kawan-kawan baik saya di sana. Emm...kira OK la. Makanannya Indian food bersempena dengan Deepavali. Ada birthday cakes bagi yang menyambut harijadi. Saya dapat hadiah lagi daripada kawan-kawan. Thanks to Liza, Zura, Fiza, Yuyu, Jue dan Nor. Terima kasih jugak kepada Zuriah, Ina (Zalina), Ita, Zila, Ina (Mazlina), Cik Bani dan Cik Lin yang telah berikan saya hadiah yang istimewa on the last day tempohari. Kelab pun ada bagi tupperware.
SURAT TERBUKA BUAT KAWAN-KAWAN DI BPAD
Kepada kawan-kawan,
Walau apapun yang korang bagi.....orang akan sentiasa menghargai korang. Kalau korang tak bagi apa-apa pun....orang tetap akan ingat kat korang sampai bila2.
Thank you so much for all your supports, loves and cares.
Orang sedih tinggalkan korang. Yelah...dah takde dah kawan-kawan untuk dibuli, diusik, dikutuk dan dibelasah. Dah takde dah kawan2 orang yang temankan orang kat sofa bila orang period pain (teman konon...sebenarnya depa dok tido kat sofa tu. Aku yang sakit, depa pulak yang tido).
Dah takde dah kawan2 yang nak masakkan orang laksa dan puding caramel. Dah takde dah makan2 sampai tercekik tulang.(Ina....Ina. Cube makan tu bawak bersabar sikit...)
Dah tak dapat dah orang merasa lepak2 kat atas sofa bila hari Jumaat sambil merapu membincangkan masalah rumahtangga dan negara. Turut dibincangkan adalah isu-isu semasa berkaitan dengan "Yang Mana Satu Pilihan Kalbu - Mr K vs Mr E vs Mr H" oleh Zila, kursus "asas perkahwinan" oleh Ina (Mazlina), "aku dibuli dan akan buli balik" dan "Bosmu, Bosku jua" oleh Ita, "Dia gadis pilihan Malaya" oleh Ina (Zalina). Baru2 ini.....ada jugak sessi "Nenek Kebayan" oleh Nor. Takleh lupa kat sofa tu la tempat makan, tempat tido, tempat lepak, tempat meeting, tempat kena Hafizi kena kantoi! Tempat Ita bergayut! Tempat yang pengarah suruh Cik Bani dan Cik Lin jaga daripada segala anasir-anasir di atas. (Emmm...kalau la "dia" tahu).
Orang akan sentiasa sedih bila teringatkan korang...terutama bila hari Jumaat. Sedih benor bila terpaksa mengenangkan korang yang hanya mampu duduk kat sofa tu sambil mengadap bangunan MECD dan pasar tani.....sedangkan orang tengah seronok shopping kat Sogo dan Jalan TAR. He..he..he...(Sabar ye....sabar itu separuh daripada iman).
Kepada geng-geng futsal.....I'll be back! Hafiz nampak gembira sebab budak lelaki kat BPAD dah bertambah. Dapat la dia geng futsal baru. Jangan hang lupa si Fadzil tu...asyik kena tinggal je. Kita akan pastikan dia ada sama. Jangan sampai hilang motor lagi....sudah.
Akhir kata orang minta maaf sekiranya ada :
TERkasar bahasa, TERsilap bicara, TERmarah yang tak kena, TERtanya tak tentu hala
TERsasul yang tak sengaja, TERpukul kat mana-mana, TERpekik di telinga, TERhantuk di kepala
TERpinjam harta benda, TERmoody tak semena-mena, TERumpat bila-bila
TERusik yang sengaja dan lain-lain lagi.....
So..geng....akhir kata...orang India kata "An unil Kadel rilkirin"....orang asli kate...."Ngok Hek!" Korang pikir la sendiri...tapi itulah kata-kata terakhir dari orang di surat ini. Sekian....
Yang benar,
Sahabat korang yang cantik, sihat dan bergaya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK