My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, November 18, 2008

Hooray! Exam dah abis! Merdeka!

Pagi tadi adalah last paper untuk exam semester ni, which is on AIS 510-Accounting Information System. Saya menerima dugaan yang hebat untuk paper hari ini. Saya hampir-hampir tak ambil exam gara-gara demam sejak kelmarin (just after habis paper FAR600-Accounting Theory). Saya lansung tidak mampu membaca pada hari kelmarin dan hanya mulakan study pada hari semalam di dalam keadaan yang separuh sembuh. Bila dah last minutes study, saya pun baca apa yang saya rasa patut sahaja. Dan nasib saya baik...kebanyakan soalan yang keluar adalah apa yang saya telah baca. Syukur kepada tuhan di atas kemudahan yang diberikanNya. Terima kasih juga kepada kawan-kawan di atas semangat yang diberikan dan berdoa supaya saya mampu ambil exam hari ini. TQ Ani, Zaidah, Shida, Nik, Shirin dan Zura.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK