My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, December 28, 2013

Shine bright like a diamond....


Diamond....lagu yang Amani suka.....itu cerita siwo MsTips pada aku. Bile aku beli perfume arini....aku pilih Versace Yellow Diamond. Ni...takde kena-mengena dengan anak angkat tak berapa nak jadi aku tu (Amani...la). Bile sekali test bau...terus jatuh hati.....macam cinta pandang pertama. Itu jarang-jarang berlaku pada aku. Biasanya dah naik pening kepala aku test sume perfume....baru la jumpa yang berkenan dihati. 

Ni kira set la....dapat EDT 90 ml, body lotion, shower gel dan miniature. 
Awal tahun ni...aku ada hadiahkan kakak aku Versace Crystal Bright. Aku suka bau perfume tu. Sebelum ni aku tak pernah pakai Versace. So, aku decided untuk tukar perfume dari POLO Sport 3 kepada Versace Yellow Diamond. Bila dah beli ni....mulalah terbawa-bawa rasa happy dan kepuasan bershopping dengan menyanyikan lagu Diamond. Balik2 lagu diamond....tapi aku nyanyi dalam hati je la....


Nak habis dah....! Sikit lagi...

Tapi kan...kuning lagi. Kebetulan kedua-duanya....colour hampir sama. So, tak sabar nak guna yang baru...tapi aku ni jenis yang akan habiskan yang lama dulu.....baru guna yang baru. Kalu start guna yang baru...sat lagi...yang lama tak habis2. Membazir la plak kan....! 


2 comments:

blog-tips-kurus said...

pengaruh budak kecik 3 thn, hhmmm....

Jumir said...

Eh...budak ke tu?!

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK