My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, December 31, 2013

Catatan di suatu petang....sebelum 2014


Malam ni...dapat kot aku tengok bunga api....
31.12.2013 dah tinggal beberapa jam dah. Pastu dah masuk tahun 2014. Macam2 orang ramai nak buat malam new year ni. Aku harap mereka jangan buat yang bukan2. Buatlah benda yang baik2....dan hargailah keamanan yang ada.

Aku malam ni...kalu MsTips tu...dah OK demamnya, kami berdua akan ke Publika. Lepak2...borak2...makan2....dan tengok gelagat orang. Kalu sempat....maybe tengok bunga api. Jika dia masih demam, aku akan melepakkan diri aku dengan main games dan tengok tv sambil makan maggi! Hahahaha...

Esok plak....aku akan ke pejabat.....keje! Itulah keje aku...saat orang lain tengah tido atau bersantai dengan family...aku plak tengah busy check peruntukan, check claim, check baucar, buat report itu....buat report ini sempena closing account 2013. 

Tu laaa....sape suruh zaman sekolah dulu....pi kutuk budak akaun kat kelas sebelah. Elok2...zaman sekolah dok kat kelas sains...masa universiti....aku terjun ke accounting course. Dah......keje cenggini. Di saat orang lain bershopping dan bercuti sakan..................................aku..............keje! Padan muka aku!

Sekian.

4 comments:

Anonymous said...

Happy New Year.

Zura said...

Happy new year J. Enjoy your day.

Jumir said...

TQ....who ever u are Anonymous...

Jumir said...

And...to u Zura...lama tak dengar cerita u. Anyway, just be happy and happy new year to u babe.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK