My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, November 18, 2011

Arini 18 November ye...tuan2 n puan2...

Sejak pagi...arini agak saspen bagi aku n MsTips. Mane taknya....kami nak pi dinner malam ni. Berkobar2...kami memilih baju n memastikan kami balik awal semata2 nak pi dinner tu. Almaklumlah...majlis beso....jumpa pun org2 beso.....! MsTips pun dengan rajinnya....telah menggosok beberapa baju dia n tudung aku untuk dipakai pada malam ini. Tangan kami pun dok  gatal jer....macam nak dapat hadiah beso jer malam ni. Ialah.....kot2 ada lucky draw....!

Sekali bile kul 6.30 ptg gitu.....tetibe terasa nak tanya urusetia event tu....pakaian kena formal @ smart casual? Aku pun tepon la depa...untuk bertanya. Urusetia jawab dengan mesra...."Pakaian formal. Tapi event tu bukan malam ni.....arini kan 18 November....event tu...18 Disember." Kah....kah..kah...kui...kui..kui...!

Tu laaa....bace surat kabo....sekerat jer. Sape suruh tak baca habis! Hahahaha....event yang aku maksudkan adalah event untuk orang2 kampung aku....(tempat bersekolahnya aku n MsTips).
Pecah perut kami gelak. Nasib baik tak kenal urusetia tu n dia pun tak kenal kami. Hahahahaha.......! Tobat aku kabo....masa aku tulis n3 ni pun...aku masih gelak lagi.

6 comments:

blog-tips-kurus said...

err.. bukan aku! (",)

MsZura said...

J, masa i baca, i boleh bygkn u gelak. Semua tu terjadi sbb u tk ajak i.

Jumir said...

Eleh...MsTips...tknk ngaku pulak.

Jumir said...

MsZura, kalu i ajak u....lagi laa...sakan i akan gelak sbb i takkan sempat tepon urusetia....n sure org2 kat PWTC gelakkan kite.

Jang said...

Hehehe....nasib baik tk pergi lg. Apa la ko ni Jumir...kalau urusetia tu kenal suara ko mcm mana?

Jumir said...

Aku tkkn bersuara la Jang.Hahaha...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK