My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Wednesday, November 16, 2011

Aku masuk statistik!

Hmmm...lately ni banyak citer tentang obesiti spashly lepas kuar surat kabo yang Malaysia No. 1 di kalangan negara-negara ASEAN dan ke-6 di rantau Asia Pasifik yang ada masalah obesiti di kalangan penduduk.

Aku idok la membaca surat kabo 2, 3 hari ni sebab busy tahap gaban. Tapi penyampai berita terkini aku iaitu MsTips pot pet...pot pet menyampaikan berita itu since isu tersebut ada kaitan dengan aku. Arini pun dia ulang tayang isu yang sama kepada aku terutama bile nengok aku makan chocolate eclairs yang best giler kat Auntie Anne's semalam.

Mmmmmmm......bestnya bile makan panas2....
harganya hanya RM3.90.

Ya...aku mengaku aku antara penyumbang statistik tu. Aku juga paham rasa hati MsTips yang begitu obses untuk melihat aku kembali kurus macam zaman kami sekolah dulu. Tapi....susah jugak aku nak kuruskan balik badan. Kalaulah aku ada masa untuk exercise....sure aku boleh kurus sikit. Tapi bile aku kabo cenggitu, sume orang akan kate...alaa...alasan jer tu....sure ada masa untuk exercise. Hmmmm....setiap orang tak sama jadual keje....perjalanan hidup....tapi kepada MsTips....percayalah....sahabatmu ini akan berusaha sedaya mungkin untuk kurus.

Langkah pertama yang aku patut buat....maybe bako booth Auntie Anne's yang jual chocolate eclairs dekat The Mall tu. Hehehe....aku gurau jer...kang tak pasal2.....datang pulok Incik Polis depan umah aku nih.

Sebagai permulaan...la ni aku nak tutup laptop n buat senaman mata. Esok nak keje!

7 comments:

blog-tips-kurus said...

'ku menunggu.. menunggu engkau kurus macam dulu-dulu..' (>.<)

MsZura said...

Hey, u kena belanja i nanti tau.

Jumir said...

MsTips...sabo ye..

Jumir said...
This comment has been removed by the author.
Jumir said...

MsTips...sabo ye..

Jumir said...

MsTips...sabo ye..

Jumir said...

Weh...MsZura...mai dulu...br bole belanja.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK