My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, November 15, 2011

Badai Hari Ini....Chewahhh!




Ahad baru2 ni aku pi IB lagi....kali ni untuk tengok Badai Semalam dengan MsTips, Pn Ros n kakak aku.

Macam biasa....terpaksa  la kami bergambo dengan pelakon2
Badai Semalam sebab depa dah berbaris nak bergambo
dengan kami.

Pn Ros n Kakak aku.

Eh...ehhh.....anak sape ni?

Aku n kakak no. 2 aku.


Ramai sangat orang yg nak bergambo dengan
replika pelakon2. Hmmmm....
Kalu balik2 depa.....balik2 depa...
susah gak orang lain nak menyelit.

Aku n MsTips.  Kami sama2
suke beg kaler me'ahh.

Kasi can la kat depa ni bergambo kat IB.

Nampak tak wajah2 comel Pn Ros n MsTips?
Dah macam adik-beradik la plak aku tengok
mereka berdua tu.

Untung budak2 sekolah ni....dah la tiket free...
dapat masuk paling awal plak tu.

Kami dok kat area Stall.

Orang ramai sedang mencari2 seat depa.

Ni lepas habis performance. Bagi aku, pelakon2 pembantu
ni laa....yang paling banyak buat keje. Kejap jadi nurse....
kejap jadi pompuan kabaret....kejap jadi student.

Jasmin Hamid yang berlakon watak Dora...memang
seksi giler. Tapi bagi aku lakonan dia
berkesan.
Haa....ni la Puan Mahani....lakonan Emelda Rosmila.
Dia pun best....aku bagi 5 bintang untuk lakonan dia.

Ni gambo sume pelakon.

Bagi aku.....patut ada award untuk teater macam award
untuk filem n drama.

Yea....tepuk2....tepuk2.....cerita Badai Semalam ni
betul2 ikut novel asal. So, boleh predict apa
the next scene. Overall....OK. Fizz Fairuz pun OK n hensem.
Ehhh...ke situ plak. Bak kata MsTips...
Fizz Fairuz memang kesian...dalam Nur Kasih
dia mengalah.....dalam teater Badai Semalam pun dia
lelaki yang agak malang. Kesian.....
Tapi Fizz...aku kan ada.


Kat sini aku nak ucap time kasih kepada Cik Jang yang sudi sponsor tiket. Ko laa....kawan aku dunia akhirat. Bile bab tiket free terus jadi kawan dunia akhirat ye.....hahaha...jangan marah Jang. Ko memang kawan baik aku. Aku takkan lupa beb...!

14 comments:

blog-tips-kurus said...

merci beaucoup Ms Jang! j'taime!!

(Ms Jang bace tak ni?)
to Ms Jang,
UPIN IPIN ~ April 2012 tau. hehe! (>.<)

jay jamil said...

babe,

ada kemungkinan boleh tertidur tak dlm ini panggung? semua kecuali PGL, teater melayu saya boleh terlelap.. seb bek tiket free heheheheh

eadiey said...

cik numi,lain kali kalo g tu,hello2 la saya di sini...manyak jelezzz...

Jumir said...

MsTips...Jang tu nengok sokmo blog ni. Inang ngirau.

Jumir said...

Ms J Jamil...Badai Semalam ni citer sedih...agak berat...tapi bile nengok Fizz Fairuz terus segor bijik mata. Hehehe...

Jumir said...

Eadie....nanti kalu ada tiket free...kite pi yek! Tu Ms Tips nak pi nengok Upin Ipin...korang berdua memang sesuai dengan citer cenggitu.

Jang said...

blog-tips-kurus, I pun suka Upin Ipin. Insya-Allah, jika ada rezeki I belanja lagi.

Jang said...

Jumir, kau mmg kwn aku dunia akhirat. Have fun OK, jgn sedih2.

Jumir said...

MsTips....kali ni "orang" yang akan belanja u tengok Upin Ipin.

Jumir said...

Aku mana ada sedih2 Jang. Aku kan kalis peluru!

eadiey said...

orait.......syg kak ani....kena bgtau rin awl nie..sng skit die nak mai sini...kAbo awl skit nanti erk...cewah ayat cik numi,kalis peluru kunun...hari tuuuu kuar gak air matanye...hehehehe,jgn marah...

ct said...

upin ipin blh bwk amani x?heheheh

Jumir said...

Eadiey....amboi...ngutuk nampak...!

Jumir said...

ct....Amani bole ikut....jom...! Hmmm...nampaknya kite kena besorkan Amani supaya org2 IB bagi dia masuk.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK