My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, September 23, 2011

Gangster...!

Mase sekolah dulu...memang selalu jumpe group budak2 sekolah yang menamakan diri mereka sebagai "gangster". Tapi idak la macam geng kongsi gelap nun...cuma gangster dalam erti kata yang ganas tapi dalam hati ada taman. Group2 ni jugak idak la pau duit sesape...cuma nakal sikit jer. He3.....dulu pun aku ada gak group cenggini tapi kegangsteran kami cuma takat usik2 orang....spashly junior/freshies. Itu...ajer.

Arini.....dalam idup yang penuh dengan realiti tv ni.....tak sangka aku bertemu gangster yang sebenar2nya gangster. Tak sangka....ingatkan gangster kampung dusun tu cuma citer lawak jer....tapi hakikatnya....mereka memang wujud. Alkisah....mamat gangster ni...bawak BMW n cuba mempertikaikan kehadiran aku n the geng kat tempat tu. Dia idak la....sound direct kat aku tapi dia sound sorang kawan aku...........n kawan aku tu kabo kat kami. Bagi beliau.....kami macam tak hormat dia n telah langgar kawasan dia. Pehhhh....ayat gangster wa cakap lu.

Hmmm....kalu dia sound aku tadi.....tak tau la aku nak kabo ape. Walaupun aku ada kawan2 yang badan berketul2 (lemak) dan berkeping-keping (tulang).....untuk belasah sesape....tapi aku tak mau layan gangster2 ni. Kepada kengkawan...kite buat kije kite jer.....kalu dia kacau...kita bagitau Inspektor Shahab.

Hati2 ye.....wahai staff2 ku sekelian.

2 comments:

blog-tips-kurus said...

repot polis..

mantan gengster takkan takut gangster..??

Jumir said...

Aku bukan takut cuma tk mau bikin panas Cik Tips oiii. Aku dh jd baik.....tk mau ganas2.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK