My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Tuesday, September 20, 2011

Aku pi opis gak walaupun MC

Ntah la....memang aku suke pi opis n kije kot that's why aku pi opis gak arini walaupun jaraknya 45 km dari umah aku. Actually, aku pi untuk settle sesuatu yang aku takleh suruh staff aku buat. Bukan tak percaya kat depa atau bukan kerana mereka tak pandai.....tidak tapi sebab kalu aku tak buat sendiri....maybe kepala aku akan lebih sakit daripada biase. Hmmm....macam tagline hot.fm je.

Actually, aku pi dari kul 8.00 pg sampe 12.30 tghari jer. Mase pagi tu cam larat lagi tapi menjelang tengahari...aku rase cam nak pitam. So, aku drive balik umah dan gara2 mengadu kesakitan aku kat MsTips.....dia sms "Gatal p ofc knp? Dahle jauh2". Dush....!! Kena sebijik kat batang idung aku.

Kadang2 aku rase aku dah terkena penyakit boss aku yang suke anta arahan melalui emel n sms masa dia MC/cuti sebab masa aku MC/cuti.......aku akan tepon opis minta tolong staff2 aku printkan kije2 yang aku emelkan pada depa. Bab kata MsZura..........serupa cam keje cuma dok umah je.

Apapun....esok aku akan kije....aku tak tau la camne kalu aku kawen....pastu bersalin n dapat cuti bersalin. Mau tensen aku cuti lama2. Kawan aku Zuriah penah citer.....boring katanya cuti bersalin lama2. Hmmm...camne tu?

Hehehe....saje letak gambo Mahirah n aku.
Ni kalu tak silap mase kami kena stay up sampe kul 12.30 mlm.
Aritu...aku bagi hadiah kat dia sebab aritu adalah last day
dia kat opis kami.

12 comments:

Jang said...

Patut la Zura kate ko gile keje.

Jumir said...

Beb.....aku suke kije bukan giler kije. Kim salam kat Zura ye...

Unknown said...

huhu..keje keje keje

ezzu said...

rajinnye dia kerja...dpt mc pun still lagi nk pergi kerja,...

Un Phat Lee said...

tido kat rumah kan bagus.hehe

MsZura said...

J, bila sakit kena la rehat. U jgk ckp 'bdn kita ni nak diguna lama'.

Jumir said...

Apik Pehe....jom pi keje esok. Esok Jumaat....Sabtu n Ahad cuti tapi aku kene kije.

Jumir said...

Terpaksa Incik Ezzu woii...kalu tak pi sape nak buat kije tu kan. Lagipun kije tu memang penting tahap gaban...so...memang terpaksa.

Jumir said...

Un Phat Lee....memang tido lagi best...nanti la...ingat nak cuti lama2...pastu tido lama2.

Jumir said...

Yes, Ms...u betul n I akan jaga badan I....lepas ni.

MsZura said...

I nampak kete u kat LATAR tadi. U pi mane ek...sms pun tak jawab. Dh sihat ke belum? Bawak kete macam driver F1.

Jumir said...

I pi Rawang tadi. Ada kije sikit. Eh, I mmg F1 driver ape. He3...

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK