My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, September 19, 2011

Demam lagi...

Dah la lama tak update blog ni....kije manjang.....tak pun tido manjang. Bila terdemam dan terpijak kaca ni....n terdapat MC 2 hari n tak tau nak buat apa2 dah....maka aku update la blog aku ni di dalam keadaan suku upaya ini.

Kepada kengkawan yg dok tepon opis aku arini....toksah la tepon. Aku ada kat umah....tepon la handphone

Aku dah cukup merana arini....tengah nak masak....sekali gas habis. Maka terpaksa la aku makan Chickadees n serunding saki baki raya. Dah 4 jam dah nunggu Incik Shell nganto gas. Tak tau la tahun bila baru sampe. Camne nak makan ubat kalu tak makan. Nak turun beli....aku tak larat sangat.

Nape la banyak benor ubat yang aku kena makan.
Bile la nak baik....nak pi kije....boring nih!!!
(Maybe aku antara orang yg suke kije dr dok saje kat umah)
Boleh ke aku kije esok yek sedangkan MC aku tu 2 hari...
nape doktor tu bagi MC 2 hari....kan dah boring.

6 comments:

blog-tips-kurus said...

bersyukur le nak.. ;)

MsZura said...

Cepat baik ye J.

Jumir said...

Ms Tips....syukur alhamdulillah.

Jumir said...

Ms......TQ ye.

Jang said...

Aku pun demam. Huhu..

Jumir said...

Hahaha...Jang. Demam gak ke....takkan berjangkit dari aku kot.

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK