My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, June 5, 2010

Rachel Corrie


Selepas insiden Mavi Marmara...aku makin tekad memboikot produk yang ada kena-mengena dengan Israel. Kini sama-samalah kita berdoa semoga kapal Rachel Corrie selamat sampai ke bumi Palestin dan semoga semua sukarelawan misi ini berada di dalam keadaan yang selamat.

Aku tak heran kalau ada masyarakat dunia bukan Islam yang masih menutup mata dengan kejadian ini sebab ada saudara seIslam kita yang turut bersikap begitu. Setakat kutuk...kecam...bagi aku tak jadi ape kat Zionis tu.
Aku.....sebenarnya heran...kenapa negara Islam berhampiran bumi Palestin tidak bertindak. Demi saudara seagama yang teraniaya....jika aku laa...kan, aku akan halakan semua senjata canggih aku ke Israel....walaupun kepala aku diacukan sepucuk pistol sekalipun. Mesir, Jordan, Syria dan Libya adalah antara negara yang paling hampir dengan Israel, depa sepatutnya buat sesuatu.


No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK