My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Friday, June 11, 2010

S.Afrika vs Mexico

La ni aku tgh tunggu perlawanan pembukaan Piala Dunia 2010. Dah nak start pun. Senyap sunyi kat bawah flat umah aku ni. Kalu tak....mesti bising dengan suara budak2. Maklum la....musim cuti sekolah. Tapi sebab World Cup punya pasal....sume dok umah tengok tv.
Aku pun merasai kemeriahannya walaupun sengsorang je nengok tv ni. Housemate aku telah gugur di medan perjuangan kira2 pukul 9 pm tadi. Letih kot....
Teringat zaman tengok bola World Cup kat kampung dengan adik-beradik aku masa kami kecik2 dulu. Syok tengok ramai2....!
OK la....taknak citer banyak. Aku nak nengok game ni. Aku teka....Mexico menang 2-1. Enjoy the show....!

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK