My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya....



Selamat Hari Raya kepada semua kawan-kawan.....maaf zahir dan batin di atas segala kesilapan (termasuk tak update blog...he...he...gua busy beb!). Jemput la datang umah kat kampung....sesape yang dekat atau lalu kat kampung aku tu, singgah je ler....aku ada kat umah sampai 22hb September. Kalu nak datang umah kat KL....korang kena bagitau dulu....kuih raye kalu kat KL maybe takdak tapi kalu masakan panas.....iya...bisaku sediakan dong...! Takpun...korang buat je Rumah Terbuka. Aku boleh datang. Setakat ni...aku dapat undangan dalam 4 buah umah untuk hari terbuka....Insya-Allah aku datang. TQ kepada yang menjemput.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK