My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Saturday, December 6, 2008

Komen

Terima kasih kepada semua kawan-kawan yang sudi membaca blog saya ini. Terima kasih juga di atas segala komen yang korang berikan.

Ramai yang komen dan memberikan respond melalui sms dan email. Mereka mengadu gagal memberikan respond dan komen di ruangan komen kerana procedure blog saya yang agak rumit. Ramai juga yang telefon bertanya macam mana nak komen. Saya akan cuba mengatasi masalah tersebut dan korang bolehlah memberikan sebarang respond dan komen secara sesuke hati.

Actually, saya pun bukannya pandai sangat nak setting mende alah ni. Apapun saya akan try. Nanti korang try jelah komen, kalau gagal jugak, maknanya sahabat korang yang cantik, sihat dan bergaya ni tak berjaya ubah setting blog ini. Dan teruskanlah usaha komen korang melalui sms dan email itu. Di sini, saya juga ingin memohon maaf di atas kesulitan yang korang alami.

Ada juga kawan-kawan saya yang komen (emm....depa ni memang kuat komen...) saya tak selalu update blog. Saya kalau boleh nak update hari-hari tetapi celcom broadband saya ni hampeh sikit. Terutama apabila hari hujan. Network connected tapi tak boleh nak access internet. Bila call customer service, depa kata area Segambut OK. Ntah la....saya pun tak paham. Time rehat pukul 1 kat office, ingat nak update tetapi office gua strict beb....takleh access internet sebarangan. Hanya website yang ada kene mengena dengan kerja je yang boleh access.

Sekarang ni saya berada di kampung. Kat kampung ni, eloklah pulak celcom broadband. Tak kira hujan ke ribut ke....tetap OK. Tengoklah...jika masih bermasalah, saya ingat nak tukar service ke Maxis Broadband. Cuma...bila balik kampung, susah sikit nak access internet. Setakat ni pun saya terpaksa gunakan 2 lines telephone ( 1 maxis dan 1 celcom). Bila balik kampung, line maxis hanya dapat digunakan jika saya panjat pokok rambutan di depan rumah atau duduk di bawah ampaian kain di tepi rumah. Kalau nak betul-betul jelas, kena naik ke atas jalanraya utama.

Apapun kawan-kawan....saya akan usahakan.

4 comments:

Unknown said...

Hi...J.
At last I can write a comment. Just like what I said before, I wonder why U don't expose yourself...put on some pictures ke kan...

Anyway, I suke apa yang U tulis.

-Zura_xy-

Unknown said...

Hi...
Time kasih sebab terima sume komen2 saya tu.

-zura_xy-

Jumir said...

Emmm...pictures ye. I'll consider your wish. Besides, a picture represent a story.

Anyway, bile lagi kite nak jumpe yek? Makan nasi lemak sambal sotong? Maybe I should make a story about your delicious sambal sotong.

Anonymous said...

testing...nak komen kaw-kaw pas ni hehehe

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK