My Heartbeat

HIT THE JACKPOT!

Monday, September 22, 2008

Transfer Order

Last Friday saya menerima surat pertukaran ke sebuah jabatan di Pusat Bandar Damansara, KL. Rasa macam tak percaya yang saya dapat tukar. Memang saya ada mengisi borang tukar 2..3 hari selepas kenaikan harga minyak yang lalu. Yelah...kos minyak meningkat kepada lebih RM 700 sebulan gara-gara perjalanan KL-Putrajaya-Shah Alam-KL yang saya lakukan pada setiap hari. Bila dapat tukar ni....dapatlah jimat lebih daripada 1/2 kos sedia ada. Harap-harap boleh disimpan untuk masa hadapan.
Saya bersyukur dengan berita ini walaupun berasa sedih kerana meninggalkan kawan-kawan di Putrajaya. Tapi KL-Putrajaya bukannya jauh. Hari minggu masih boleh digunakan untuk lepak bersama.
Apapun terima kasih kepada Big Boss yang sudi luluskan permohonan saya dan kawan-kawan yang memahami dan sentiasa memberikan sokongan.

No comments:

Related Posts with Thumbnails

Sape encem/cantek...pasti berani klik bawah ni...

Fast Buck!

X-CHANGE LINK